تاریخ انتشارشنبه ۲۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۴
plusresetminus
حزب الله : معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج گفت: این دستگاه برای اینکه بتواند توسعه پایدار شهری را رقم بزند؛ تمرکز بر اهداف، اتخاذ رويکرد مبتني بر عقلانيت و انجام امور به نفع مردم را از جمله سیاست های کاری خود قرار داده است.
۰
کد مطلب : ۱۴۵۵۷۰
عقلانيت و توجه به منافع شهروندی، توسعه پایدار را رقم می زند

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد رضا رضاپور در گفتگو با خبرنگار  این مطلب را عنوان کرد و گفت: اتخاذ تمهیدات کارآمد به منظور فرهنگسازي، ارتقاء شاخص هاي اقتصادي، عمراني، زيرساختي و مديريتي با هدف افزايش اثربخشي عملکرد شهرداري و جلب حداکثري رضايتمندي مردم  از جمله اقدامات مدیریت شهری کرج طی چند سال گذشته بوده که این مهم نقش موثري را در عرضه خدمات خرد و کلان به شهر و شهروندان داشته است.

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج اظهار داشت: بهره گيري از اعتبار و منابع تخصصي همچنین همکاری متقابل با بانک شهر از دیگر تدابير این مجموعه مديريتي بوده که امور شهر را به سمتي مطلوب و منطقي هدايت کرد و امروز شاهد راه اندازی پروژه های متعدد عمرانی در شهر هستیم.

رضاپور ادامه داد: رکود اقتصادي حاکم بر کشور و کاهش ساخت و سازها در شهر موجب کمبود درآمدهای شهرداری شد که این امر عمل بر اساس اقتصاد مقاومتي را در سياست ها و برنامه هاي شهری ضروری کرده و تا کنون توجه به اصل مدیریت هزینه ها نتايج ارزنده اي را برای شهر و شهروندان کرجی به دنبال داشته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: جاري کردن اصل "اقتصاد مقاومتي" در پروژه ها و طرح هاي عمراني و بهره گيري از توان و ظرفيت مالي بانک شهر، مصداقي از حرکت مجموعه مديريت شهري کرج در مسير تحقق منویات رهبری و عمل به سیاست اقتصاد مقاومتي است.

وی در پایان یادآور شد: مدیریت شهری کرج تا کنون منابع خود را در راستای تحقق برنامه هاي توسعه اي و اجراي طرح هاي عمراني تخصیص داده و ضمن تلاش براي ارتقاء توانمندي هاي مديريتي و بهره گيري از همه ظرفيت هاي سازماني، بر انجام اموري که توسعه زيرساخت ها را در شهر ممکن مي سازد، تمرکز کرده است.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین