کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رضاپور:

عقلانيت و توجه به منافع شهروندی، توسعه پایدار را رقم می زند

پایگاه خبری مدیریت شهری کرج , 24 تير 1396 ساعت 12:04

حزب الله :
معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج گفت: این دستگاه برای اینکه بتواند توسعه پایدار شهری را رقم بزند؛ تمرکز بر اهداف، اتخاذ رويکرد مبتني بر عقلانيت و انجام امور به نفع مردم را از جمله سیاست های کاری خود قرار داده است.


 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد رضا رضاپور در گفتگو با خبرنگار  این مطلب را عنوان کرد و گفت: اتخاذ تمهیدات کارآمد به منظور فرهنگسازي، ارتقاء شاخص هاي اقتصادي، عمراني، زيرساختي و مديريتي با هدف افزايش اثربخشي عملکرد شهرداري و جلب حداکثري رضايتمندي مردم  از جمله اقدامات مدیریت شهری کرج طی چند سال گذشته بوده که این مهم نقش موثري را در عرضه خدمات خرد و کلان به شهر و شهروندان داشته است.

معاون مالی اقتصادی شهرداری کرج اظهار داشت: بهره گيري از اعتبار و منابع تخصصي همچنین همکاری متقابل با بانک شهر از دیگر تدابير این مجموعه مديريتي بوده که امور شهر را به سمتي مطلوب و منطقي هدايت کرد و امروز شاهد راه اندازی پروژه های متعدد عمرانی در شهر هستیم.

رضاپور ادامه داد: رکود اقتصادي حاکم بر کشور و کاهش ساخت و سازها در شهر موجب کمبود درآمدهای شهرداری شد که این امر عمل بر اساس اقتصاد مقاومتي را در سياست ها و برنامه هاي شهری ضروری کرده و تا کنون توجه به اصل مدیریت هزینه ها نتايج ارزنده اي را برای شهر و شهروندان کرجی به دنبال داشته است.

این مسئول خاطر نشان کرد: جاري کردن اصل "اقتصاد مقاومتي" در پروژه ها و طرح هاي عمراني و بهره گيري از توان و ظرفيت مالي بانک شهر، مصداقي از حرکت مجموعه مديريت شهري کرج در مسير تحقق منویات رهبری و عمل به سیاست اقتصاد مقاومتي است.

وی در پایان یادآور شد: مدیریت شهری کرج تا کنون منابع خود را در راستای تحقق برنامه هاي توسعه اي و اجراي طرح هاي عمراني تخصیص داده و ضمن تلاش براي ارتقاء توانمندي هاي مديريتي و بهره گيري از همه ظرفيت هاي سازماني، بر انجام اموري که توسعه زيرساخت ها را در شهر ممکن مي سازد، تمرکز کرده است.


کد مطلب: 145570

آدرس مطلب :
https://www.hezbollahnews.com/news/145570/عقلانيت-توجه-منافع-شهروندی-توسعه-پایدار-رقم-می-زند

حزب الله نیوز
  https://www.hezbollahnews.com