تاریخ انتشاردوشنبه ۵ مهر ۱۳۹۵ - ۱۶:۵۶
plusresetminus
حزب الله:مراسم افتتاح فاز دوم تقاطع غیر همسطح حصارک ظهر امروز با حضور سخنگوی دولت، استاندار البرز، شهردار کرج، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۱۲۳۶۴۵
فاز دوم تقاطع غیر همسطح حصارک با حضور نوبخت افتتاح شد

 

 به گزارش شبکه خبری حزب الله ، مراسم افتتاح فاز دوم تقاطع غیر همسطح حصارک ظهر امروز با حضور سخنگوی دولت، استاندار البرز، شهردار کرج، نمایندگان مجلس و اعضای شورای شهر برگزار شد.

علی ترکاشوند در این مراسم اظهار داشت: ساخت تقاطعات غیرهمسطح در حصارک از سال 93 با توجه به میزان ترافیک در این محدوده با همت مدیریت شهری کرج آغاز شد که با افتتاح فاز دوم تقاطع غیر همسطح حصارک از بار ترافیکی این محدوده کاسته می‌شود.

شهردار کرج افزود: فاز دوم تقاطع غیرهمسطح حصارک برای دسترسی آسان شهروندانی که مسافرانی که قصد عبور از اتوبان قزوین و جاده قزل‌حصار را دارند، احداث شده است.

وی با اشاره به 15 میلیارتومان اعتبار برای این پروژه عنوان کرد: مساحت عرشه این پل بالغ بر دو هزار و 600 متر مربع و عرض آن به طول 8 الی 18 متر و نیز طول پروژه فاز دوم این تقاطع غیر هم سطح حدود 215 متر است.

شهردار کرج گفت: نوع عرشه فاز دوم تقاطع غیر همسطح شهدای حصارک بتنی و تنیده می باشد و حجم بتن استفاده شده در آن بالغ بر 5 هزار متر مکعب است.

وی با اشاره به اینکه این پل دارای 6 پایه و 700 تن آرماتور است گفت: آسفالت استفاده شده برای احداث این پروژه 1600 تن و عملیات خاکبرداری آن 16 هزار متر مکعب است.

 

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین