تاریخ انتشاردوشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۵ - ۲۰:۱۴
plusresetminus
حزب الله:نشان ملی مدیریت موفق در حمایت از تولیدات ملی و تندیس برترین حامی اقتصاد ملی در صنعت بانکداری در اجلاس خانه ایده آل ساخت ایران به اسماعيل لـله گاني مدير عامل بانك صادرات ايران اهدا شد.
۰
کد مطلب : ۱۱۵۳۶۹
نشان ملي مديريت موفق در حمايت از توليد ملي به مدير عامل بانك صادرات ايران اعطا شد
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، دراين اجلاس كه با حضور جمع كثيري از نمايندگان مجلس شوراي اسلامي،مديران مجموعه هاي توانمند كشور ، فعالان اقتصادي، كارشناسان و صاحبنظران برگزار گرديد، هيات داوران اجلاس پس از بررسي مستندات و مدارك ارايه شده گواهینامه استاندارد بین المللی سرعت، امنیت و دسترسی برتر در ارائه خدمات الکترونیک مطابق با استاندارد بانکداری جهانی SPS banking از سوی اتحادیه اروپا  به بانك صادرات ايران اعطا كرد..
همچنین با عنایت به مدارک و مستندات ارائه شده و بررسی صورت گرفته از سوی دبیرخان اجلاس از بین ٢٧٠ مجموعه تولیدی و خدماتی، نشان ملی مدیریت موفق در حمایت از تولیدات ملی و تندیس برترین حامی اقتصاد ملی در صنعت بانکداری به مدیرعامل بانک صادرات ایران اعطا شد.
شايان ذكر است بانك صادرات ايران با توجه به هدف گذاري هاي انجام شده ، رويكرد بسط بانكداري نوين و ارتقاء كيفيت خدمات را در پيش گرفته است  و علاوه بر عرصه بانكداري داخلي،استاندارد سازي فرايند فعاليت و خدمات خود  منطبق با معيارهاي بين المللي را در سرلوحه برنامه ها قرار داده است.
منبع : روابط عمومي بانك صادرات ايران
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین