تاریخ انتشاردوشنبه ۱۰ اسفند ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۲
plusresetminus
نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی:

مردم با شرکت در انتخابات شادی دوستداران نظام اسلامی را رقم زدند

حزب‌الله: نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: مردم مومن با شرکت در انتخابات شادی دوستداران نظام اسلامی و تلخکامی دشمنان این مرز و بوم را رقم زدند.
۰
کد مطلب : ۱۰۸۱۳۴
مردم با شرکت در انتخابات شادی دوستداران نظام اسلامی را رقم زدند
به گزارش حزب‌الله، طاهره پورشمسیان نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج در راستای تقدیر از حضور چشمگیر شهروندان البرزی در جهت خلق حماسه بزرگ 7 اسفند بیانیه‌ای صادر کرد. 

در متن بیانیه با اشاره به بخشی از فرمایشات رهبرمعظم انقلاب اسلامی مبنی بر "انتخاب شوندگان مجلس شورای اسلامی ، کار برای خدا و در راه خدمت به خلق خدا را، برنامه دائمی خویش بدانند و به هیچ قیمتی از آن تخطی نکنند" خطاب به مردم استان البرز آمده است: مردم خونگرم، صبور و قدرشناس استان البرز به عنوان نامزد دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، برخود لازم می‌دانم از تک تک هموطنانی که در هفتم اسفند ماه با حضور پررنگ در پای صندوق‌های رای بویژه در البرز و کرج، بار دیگر زمینه عزت و عظمت ایران اسلامی در جهان را فراهم ساختند، قدردانی کنم. 

در ادامه این بیانیه آمده است: به راستی که مردم مومن، شهیدپرور و ولایت مدار ایران اسلامی با شور، شوق و شعور در این دوره از انتخابات، در سایه توجهات خاصه حضرت ولیعصر (عج) حماسه ماندگاری را رقم زدند که شادی دوستداران نظام اسلامی و تلخکامی دشمنان این مرز و بوم را در پی داشت و دیگر دوران رقابت‌های انتخاباتی سپری شده و اکنون نوبت دوستی‌ها، همدلی‌ها و همکاری‌ها برای توسعه و پیشرفت هرچه بیشتر دیار کهن کرج و استان نوپای البرز فرا رسیده است. 

این بیانیه می‌افزاید: از دو نماینده منتخب حوزه انتخابیه کرج که با شعار و بیرق اصولگرایی توانستند آرا مردم شریف این حوزه را به خود جلب کنند، انتظار می‌رود همچنان بر اصول ولایت که همانا پاسداری و حفاظت از آرمان‌های مقدس حضرت امام راحل و شهدای والامقام است، پایبند بوده و پاسخگوی مطالبات برحق مردم باشند. 

در پایان بیانیه بر این مهم تاکید شده که فرزندان انقلاب با الهام از فرمایشات ولی امر مسلمین و رهبر معظم انقلاب، به حکم وظیفه لحظه‌ای از رصد و بررسی عملکرد نمایندگان منتخب مردم غافل نخواهند شد و همواره پشتیبان ایشان و حامی خدمتگزاران به مردم هستند. 

انتهای پیام/
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین