تاریخ انتشارجمعه ۲ بهمن ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۱
plusresetminus
حزب‌الله: با نزدیک شدن به انتخابات بازار فعالیت دلالان رسانه‌ای و کاسبان این فضا داغ شده است.
۰
کد مطلب : ۱۰۴۷۱۶
حضور  برخی رسانه‌های منافق در انتخابات البرز/ وقتی پول حرف اول را می‌زند!
به گزارش حزب‌الله، با نزدیک شدن به انتخابات اسفندماه، فعالیت رسانه‌های استان البرز نیز تشدید شده و هر کدام متناسب با حال و هوا و سیاست‌هایشان به دنبال کارهای انتخاباتی و تبلیغاتی هستند.

اما نکته در خور توجه تغییر وضعیت و جایگاه برخی از این رسانه‌ها نسبت به کاندیدا و صاحبان ثروت و قدرت است؛به گونه‌ای که در اثر رفتار ناشیانه،غیر حرفه‌ای و دلال‌مابانه برخی از این افراد و رسانه‌ها اکنون قبضه کردن و مسلط شدن صاحبان ثروت و قدرت بر رسانه‌ها به عنوان نماینده افکار عمومی و جهت‌دهنده آن به آسانی و با پرداخت مبلغی امکانپذیر شده است.

استان البرز در حال حاضر شاهد راه‌اندازی نشریات اجاره‌ای، کانال‌های تلگرامی متعدد، ارسال پیامک‌های انبوه و حضور صنف جدید دلالان مطبوعاتی است؛ وضعیتی که فقط تا قبل از برگزاری انتخابات ادامه دارد و پس از انتخابات اثری از آنها دیده نمی‌شود!

 برخی از این دلالان و فعالان موقتی عرصه رسانه بدون توجه به کاندیدا و خط مشی وی صرفا و صرفا به دنبال گرفتن پول و کسب منفعت مالی هستند تا از رهگذر انتخابات به نان و نوایی برسند.

نگارنده تا به حال با مراجعه تعدادی از این دلالان روبه‌رو شده است؛ دلالانی که حتی برای حق‌الزحمه اندک و بی‌مقدار حاضر به قلب واقعیت یا ایراد اتهام به بعضی از نامزدها هستند.

نکته جالب توجه در این فعالیت‌ها،تبلیغ دو یا چند نامزد بعضا با دیدگاه‌های مختلف در یک رسانه واحد است. وضعیت منافقانه و کاسب‌کارانه‌ای که گاهی اوقات برای نامزدی هم که پول تبلیغات و کار رسانه‌ای را پرداخت کرده است نتیجه عکس می‌دهد.

از طرفی جلوه دیگر فعالیت‌های برخی از افراد و رسانه‌ها در برخی از استانها در راستای مطرح کردن افرادی است که با " عدم احراز صلاحیت" مواجه شده‌اند. موضوعی که شنیده می‌شود با مطرح شدن دریافت 40 میلیون تومانی یک رسانه از یک کاندیدای عدم احراز صلاحیت شده نقل محافل خبری در یکی از استانها شد.

البته انجام تبلیغات به شکل حرفه‌ای و دریافت حق‌الزحمه آن فی‌نفسه اشکال ندارد اما نکته مهم چگونه تبلیغ کردن و چگونه پول گرفتن است. 

هرچند که حضور تعداد کثیری از رسانه‌های با اخلاق و حرفه‌ای نویدبخش برگزاری انتخاباتی پرشور است و اندک رسانه‌هایی که وصفشان رفت نیز باید به دنبال انجام  کار حرفه‌ای و اخلاقی باشند.

در این باره بیشتر خواهیم گفت.

انتهای پیام/




 

 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین