تاریخ انتشارسه شنبه ۷ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۲:۱۰
plusresetminus
پیر موذن در یادداشتی:

به خود نیاییم ، غافلگیر میشویم

حزب الله :عضو فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس در یادداشتی نوشت: هر اقدامی که توسط جریانی مطلق‌گرا و خود حق‌پندار در مقطع کنونی صورت پذیرد، ضربه به انقلاب اسلامی است.
۰
کد مطلب : ۲۱۷۹۸
به خود نیاییم ، غافلگیر میشویم
به گزارش شبکه خبری تحلیلی  حزب الله ،کمال الدین پیرموذن در یادداشتی به تحلیل خود از شرایط انتخاباتی کشور پرداخته است.
در این یادداشت آمده است:
به خود نیاییم ، غافلگیر میشویم
نبی اکرم اسلام (ص)می فرمایند: ((افراطی ها بهره ای از اسلام نبرده اند.)) و امیرمومنان امام علی (ع) تاکید نموده اند: (مسلمانان تلاش کنید تا جامعه اسلامی لباس ذلت نپوشد.) همچنین، این هفته ، رهبر هوشمند نظام در دانشگاه امام حسین (ع) فرمودند: (مردم کسی را ترجیح دهند که زمینه ساز عزت برای آینده انقلاب و کشور باشد.)
کشور ایران، قابلیت های فوق العاده ای دارد و استمرار روند رشد و توسعه موجود، اصلا، زیبنده آن نبوده و پتانسیل های آن را هیچ گاه شکوفا نخواهد کرد.
استمرار مدیریت احمدی نژاد گونه در کشور، توسط جلیلی، نه تنها برای ملک و ملت خسران آور، زیان‌ساز و ذلت بار بوده بلکه باورسوزی‌ها، ناامیدی‌ها و حتی افسردگی‌ها را بیش از پیش در نسل اول و به‌ویِژه فعلی انقلاب رقم خواهد زد.
همه قدرت انقلاب اسلامی در حمایت مردم از آن تحت زعامت رهبری نهفته است و هر اقدامی که توسط جریانی مطلق گرا و خود حق پندار در مقطع کنونی صورت پذیرد و شکاف میان نظام و مردم را بیانجامد و خلق حماسه سیاسی را از مردم بگیرد، ضربه به انقلاب اسلامی و کم توجهی به انذارهای هشدار دهنده رهبری است.
مطلق گرایی و تندروی های تخریبی و انحصارگرانه بسیاری از اعضای جبهه پایداری و حامیان آنان با روح اسلام، انقلاب، احساسات مردمی و منافع ملی سازگار نیست.
ندهند هوشمند روشن رای به ضعیفان کارهای خطیر
بایستی با پرهیز از ملاحظه کاری و مصلحت کاری بی مورد، در جهت حل مشکلات اساسی ملت و ملک، باکفایت ترین و مجربترین فرد را جهت تصدی مسئولیت رییس دولت یازدهم مردم معرفی کرد.
بایستی با یک عزم ملی و در یک حرکت جهشی، از هر اهرم و تریبون ممکنه، دلسوزان نظام و گروه های هوشیار مرجع جوامع کشور، فرد بلندمرتبه و عزت آفرین کارآمد را به مردم معرفی و واقعیت‌ها را بیان نمایند.
باشم وکیل و نوکر شش دانگ ملتم کافر شود هرآنکه برد بد به من گمان
شاید صراحت لهجه من به مذاق برخی دوستان آگاه و یا احیانا ناآگاه من خوش نیاید، ولی با حاشا و پنهان کردن مشکلات، موضوعات و واقعیات جامعه، اگر قرار بود مشکلی حل شود، اکنون یک کشور بی درد و مشکل داشتیم. شک نکنید، بخود نیاییم، غافل میشویم.
بذر دیگر به کف آریم و بکاریم ز نو کانچه کاشتیم ز خجلت نتوان کرد درو
اگر جامعه ایران با امکانات یک قاره مشکل داشته و البته فراوان دارد، همه ما به سهم خود مقصریم. مردم انتظار دارند عموم صاحب منصبان به ویِژه منتخبان آنان ، موقعیت محیطی ، اقتصادی و اجتماعی بهتری را برای آنان با کارآمد نمودن قوای مجریه و مقننه فراهم آورند.
بس حلقه زدم بر در و حرفی نشنیدم من هیچ کسم یا که در این خانه کسی نیست
درد ما ازخودمان است، لاجرم درمانش هم در خود ما.
هم آحاد جامعه بایستی منافع ملی را بر منافع گروه، جریان، دسته و باند خویشتن مقدم بدارند و با تاسی از فرمایشات رهبری ، نگذارند برای حفظ و آبروی این فرد و آن مقام، عزت و آبروی نظام ، مجلس و دولت آتی در معرض خطر قرار گیرد.
پر واضح است با شرایطی که اکنون اقتصاد جامعه ایران و دستگاه دیپلماسی کشور درگیر آن است، بهترین و تخصصی ترین کابینه و باکفایت و کارآمدترین رئیس جمهور نیز نمی تواند حداقل در کوتاه مدت تحول اساسی ایجاد کند.
به منظور حل مشکلات حاد اقتصادی و سیاسی کشور ، بایستی با گزینش رئیس جمهوری مجرب و قانون گرا، خوش فکر و مردمی ، ولایی و مشورت پذیر، مدیر و مدبر، بانشاط و خستگی ناپذیر، عمل گرا و امتحان داده و به دنبال آن، با فراخوانی همه اندیشه ها و تجربه ها و خرد جمعی، عزت و تعالی و پیشرفت و ترقی را بایستی برای ملک و ملت به ارمغان آورد و این با
چنین کرده ایم و چنان کرده ایم همه کارها را با زبان کرده ایم
و استمرار مدیریت احمدی نژادوار، محال و غیر ممکن است.
بی تردید نمایندگان مردم در مجلس نهم با وقوف به وظایف و مسئولیت خطیر خود ، در این مرحله حساس از تاریخ انقلاب اسلامی موظف اند با همه توش و توان خود، ضمن روشنگری دلسوزانه و خداپسندانه، به یاری کاندیدای عزت آفرین راستین بشتابند.
منبع : خانه ملت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین