تاریخ انتشاردوشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۲ - ۲۳:۰۵
plusresetminus
برکت وجود بارگاه منور رضوی در ابتدای هر سال مجاوران و زائران حضرت رضا (ع) موفق به دیدار مقام معظم رهبری و دریافت عیدی شنیدن نام سال شوند.
۰
کد مطلب : ۱۹۸۳۵
سپاس کارآفرین از نامگذاری امسال
امسال نیز همانند سال اخیر رهبرفرزانه انقلاب عیدی مردم به خصوص فعالان اقتصادی را نامگذاری سال حماسه سیاسی حماسه اقتصادی عنایت فرمودند.
در سالهای اخیر این نامگذاری ها نشان دهنده حمایت مقام معظم رهبری از کار و سرمایه ایرانی است و اثرات فراوانی در جامعه و اقتصاد بر جا گذاشته که از جمله ایجاد ارزش و احترام برای کار کارآفرینی تولید ملی و سرمایه ایرانی با وجود شرایط اقتصادی در کشور بوده است.
همگان به خصوص فعالان اقتصادی به دارند تا قبل ازاین نامگذاری ها و حمایت های رهبر معظم انقلاب بعضی از آنان که تریبون در اختیار داشتند کارآفرینان را سرمایه داران مرفه می خواندند.
جو ضد کارآفرینی تولید و سرمایه داری به گونه ای بود که هیچ کس جرات نداشت خود را کارآفرین بنامد بلکه کارآفرین مجبور بودند داشتن سرمایه و کارآفرینی را مخفی کنند تا از نگاه ناآگاه و بعضا حسدآلود در امان بمانند در مواردی نیز جان و سرمایه خود را برداشتند و از کشور خارج شده از کشور در آن سال ها بسیار سنگین و سنگین تر از آن مغزهای فرار کرده بود.
قرار بود از حماسه اقتصادی و تعطیل های بیش از حد بنویسیم چه شد که به گذشته رفتیم؟
آن زمان تمام شد.حال با وجود تمام مشکلات و تحریم ها عنایت پروردگار متعال و حمایتهای
خوب مقام معظم رهبری باعث شده همان حسودان نیز حداقل به ظاهر نیز حامی سرمایه ایرانی شوند و مغزها و سرمایه ها که اطمینان یافته اند در سایه حمایتهایی که مقام معظم رهبری
از قوانین کارآفرینی می کنند در امان هستند به کشور برگردند.
قرار بود در این یادداشت از روزهای اندک کاری در سال حماسه اقتصادی که به اقتصاد کشور
لطمه شدید وارد می کند بنویسیم.
اما باید ازآن روزهای تلخ بنویسیم تا جوان تر ها بدانند آنان که اقتصاد نمیشاختند تریبون در اختیارداشتند چه بر سر اقتصاد کشور آوردند. آنگاه قدر حمایت ها و نامگذاری ها را بیشتر می دانند .حمایت ها و نامگذاری ها موجب شد همان تلاشگرانی که دیروز از ترس کارآفرینی خود را مخفی می کردند امروز با افتخار و صدای بلند خود را کارآفرین بنامند ولوح سپاس بگیرند و در بدترین شرایط تحریم ها مغزها و سرمایه ها به کشور برگردند و در بدترین شرایط تحریم ها و مغزها و سرمایه ها به کشور برگردند و در دور زدن تحریم ها و تامین ارز به کشور کمک کنند.
مینویسیم تا به رهبر انقلاب سپاس گفته باشیم و به گویندگان دیروز بگوییم از شما هم ممنونیم
که قوانین و مقررات مقام معظم رهبری را محترم میشمارید و همچون گذشته تیشه به ریشیه اقتصاد نمی زنید به قلم گفتم ((حماسه اقتصادی و تعطیل های فراوان موضوع مهمی است که یادداشت دیگری طلب میکند.در این نوشتار من وتو بعنوان کارآفرین کوچک مینویسیم اگر نامگذاری ها و حمایتهای مقام معظم رهبری نبودبا مدیریت های ناقص و نا منظم اقتصادی داخلی و تحریم های گسترده خارجی اقتصاد کشور توان مقاومت نداشت))

محمد حسین روشنک
رییس کمیسیون تجارت اتاق بازرگانی و صنایع و معادن و کشاورزی خراسان رضوی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین