تاریخ انتشاريکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۱
plusresetminus
حزب الله: شهردار کرج گفت: ریل گذاری صحیح شورا در دوره ششم شهرداری کرج را در مسیر پیشرفت و ترقی قابل ملاحظه ای قرار داد.
۰
کد مطلب : ۳۳۵۳۰۹
پیشرفت پروژه‌های شهری با حمایت شورا محقق شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهرداد کیانی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تشکیل شوراها در تقویم کشور، یکی از اهداف وجودی پارلمان‌های محلی را ریل گذاری صحیح و حمایت شایسته از شهرداری و فعالیت‌های آن برشمرد.
کیانی گفت: چنان که از نام شورا برمی‌آید این نهاد با خرد جمعی اداره شده و بی شک می‌تواند با دقت و آگاهی مضاعفی بر اقدامات، طرح‌ها و برنامه‌های شهرداری نظارت داشته باشد.
وی تاکید کرد: تصویب بودجه توسط شورا و میزان جذب آن از سوی شهرداری در دو سال گذشته موید و بیانگر همکاری و درک متقابل دو مجموعه از یکدیگر است؛ چنان که میزان جذب بودجه توسط شهرداری در سالهای ۴۰۱ و ۴۰۲ به ترتیب معادل ۱۰۸ و ۱۱۱ درصد بوده است. شهردار کرج، شورای دوره ششم را به لحاظ مدیریت برنامه ها و تلاش و انگیزه برای خدمت به شهر و شهروندان کم نظیر برشمرد.
کیانی یادآور شد: دستاوردهای مدیریت شهری در این دوره در حالی به دست آمده که دوره ششم مدیریت شهری در معرض بیشترین هجمه و فشارهای بیرونی قرار داشت و نگاه‌های فرصت طلب و عیب جوی بسیاری منتظر تخریب یا تضعیف آن بودند. به گفته این مسئول، به یقین با استمرار این حمایت‌ها و به یاری خداوند متعال، مسیر توسعه و پیشرفت برای شهر هموارتر خواهد شد و ادامه می‌یابد.
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین