تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
plusresetminus
حزب الله: مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا (سمیکو) برگزار شد.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۳۶۶
برگزاری مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، 27 فروردین ماه مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده صاحبان سهام شرکت گروه سرمایه گذاری کارکنان سایپا (سهامی عام) بر طبق مفاد ماده 97 لایحه اصلاحی قسمتی از قانون تجارت و به استناد آگهی دعوت منتشره در روزنامه اطلاعات (روزنامه کثیرالانتشار شرکت) مورخ 16/01/1403 به شماره 28637 و با حضور اکثریت صاحبان سهام ( 82.72 درصد)، برگزار شد.
حسین نصیری، مدیرعامل شرکت سمیکو در این مجمع با اشاره به برنامه‌ریزی گسترده‌ای که برای ایجاد زیر ساخت‌هایی لازم جهت توسعه و رونق شرکت انجام شده است، گفت: ما خادم تمام کارکنان سایپا هستیم و از هرگونه اقدامی برای افزایش رفاه آنان دریغ نخواهیم کرد. بر این اساس به دنبال اجرا طرح جهادی تامین مسکن برای کارکنان هستیم و این طرح یکی از مهم‌ترین برنامه‌های در حال پیگیری است.
مجمع عمومی عادی به طور فوق العاده شرکت سمیکو با حضور اکثریت صاحبان سهام یا نمایندگان قانونی آنان، نماینده حسابرس و بازرس قانونی شرکت و نماینده سازمان بورس و اوراق بهادار تشکیل شد و اعضای هیأت رئیسه فریدون امجدیان،‌ رئیس مجمع؛‌ حمیدرضا جیهانی،‌ ناظر مجمع؛‌ محمد الیکائی،‌ ناظر مجمع و سعید آدینه، دبیر مجمع انتخاب شدند.
پس از اعلام رسمیت جلسه توسط رئیس مجمع، دستور جلسه توسط دبیر قرائت و به سمع حاضرین رسید، پس از گفتگو و تبادل نظر، مجمع با اکثریت نسبی آراء حاضرین ضمن رعایت مواد 88 و 109 لایحه قانونی اصلاحی قسمتی از قانون تجارت و اساسنامه شرکت سهامداران جدید به عنوان اعضای اصلی و علی البدل هیات مدیره برای مدت دو سال ( از تاریخ 27/01/1403 لغایت 27/01/1405) از بین کاندیداهای تایید صلاحیت شده توسط مدیریت نظارت بر نهاد مالی سازمان بورس و اوراق بهادار انتخاب شدند. بر این اساس شرکت گروه سرمایه گذاری سایپا (سهامی عام)، شرکت انرژی گستر ساینا اروند (سهامی خاص)،‌ ساختمانی دهکده پاسارگاد (سهامی عام)،‌ حسین نصیری و صادق عظیمی به عنوان اعضای حقیقی و اعضای علی البدل نیز علیرضا بیاتی و قادر ابریشمی، انتخاب شدند.


منبع : سایپانیوز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین