تاریخ انتشارسه شنبه ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۱:۱۳
plusresetminus
حزب الله: رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج از تکمیل عملیات طراحی، ساخت و نصب المان لوستر ۸ متری بر روی برج نوری میدان امام حسین (ع) خبرداد.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۳۴۶
اِلمان لوستر هشت متری نصب شد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علیرضا عاقلی  با اشاره به تکمیل عملیات طراحی، ساخت و نصب المان لوستر هشت متری بر روی برج نوری میدان امام حسین (ع) اظهار کرد: امروزه کاربرد اِلمان‌های نوری در ایجاد هویت بخشی و شناخته شدن شهر و یا منطقه‌ای خاص چه برای شهروندان و چه برای مسافران و گردشگران از اهمیت خاصی برخوردار است.
وی افزود: هدف از استفاده اِلمان‌های نوری در مبلمان شهری، افزایش ایمنی و امنیت شهروندان در فضاهای عمومی، افزایش زیبایی و جذابیت فضاهای شهری و نیز افزایش کیفیت زندگی شهروندان است.
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج بیان داشت: اِلمان لوستر بر گرفته از طرح گل لاله بوده و در ایام برگزاری دهمین جشنواره لاله‌های کرج زینت بخش شهر شده است.
عاقلی گفت: طراحی اِلمان لوستر به گونه‌ای است که علاوه بر تقویت هویت منظر شبانه‌ی ورودی شهرکرج تأثیر زیادی در خوانایی و زیبایی داشته و این ویژگی را در ساعات روشن روز هم حفظ می‌کند.
اِلمان لوستر هشت متری نصب شد
اِلمان لوستر هشت متری نصب شد
اِلمان لوستر هشت متری نصب شد
 
منبع : پایگاه خبری کرج امروز
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین