تاریخ انتشاردوشنبه ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۹:۳۶
plusresetminus
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد؛

فعالیت سامانه بارشی از عصر امروز

حزب الله: سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از بعد از ظهر امروز با ورود سامانه بارشی از جنوب کشور، برخی استان‌ها بارانی خواهد بود.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۲۰۷
فعالیت سامانه بارشی از عصر امروز
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: از بعد از ظهر امروز با ورود سامانه بارشی از جنوب کشور، به‌تدریج در استان‌های چهار محال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد، جنوب و شرق خوزستان، شرق لرستان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان، بوشهر، فارس و جزایر واقع در خلیج فارس و تنگه هرمز بارش آغاز می‌شود.
سه شنبه با توسعه و تقویت سامانه، علاوه بر مناطق ذکر شده در کرمان، هرمزگان، جنوب استان‌های یزد و اصفهان بارش شدید باران، رگبار و رعدوبرق، در مناطق مستعد تگرگ و وزش باد شدید با احتمال خیزش گرد و خاک رخ خواهد داد که در جنوب بوشهر، نیمه جنوبی، فارس، هرمزگان، نیمه جنوبی استان‌های کرمان و سیستان و بلوچستان و در جزایر واقع در مرکز و شرق خلیج فارس و تنگه هرمز بارش شدت بیشتری را خواهد داشت.
فعالیت سامانه روز چهارشنبه (۲۹ فروردین) در استان‌های فارس، کرمان، خراسان جنوبی، یزد، سیستان و بلوچستان، هرمزگان، جنوب اصفهان و جزایر واقع در شرق خلیج فارس، تنگه هرمز و دریای عمان خواهد بود که شدت بارش در جنوب کرمان، شرق هرمزگان و نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان است.
همچنین برای امروز وزش باد شدید لحظه‌ای با سرعت (۲۴ تا ۲۸ نات) و بیشینه ارتفاع موج در مناطق ساحلی و دور از ساحل بین ۱ تا ۱.۵ متر همراه با بارندگی و رعد و برق در مناطق ساحلی و دور از ساحل استان خوزستان، در خلیج فارس دور از انتظار نیست.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین