تاریخ انتشاريکشنبه ۲۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۲
plusresetminus
حزب الله:رسانه‌های صهیونیستی اذعان کردند که پاسخ موشکی و پهپادی ایران به رژیم صهیونیستی، حدود یک میلیارد دلار برای این رژیم هزینه داشته است.
۰
کد مطلب : ۳۳۴۱۹۶
هزینه یک میلیارد دلاری رژیم اسرائیل برای مقابله با موشک‌ها و پهپاد‌های ایران
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،به گزارش روز یکشنبه رسانه‌های صهیونیستی، پاسخ موشکی و پهپادی تهران به حمله رژیم صهیونیستی به کنسولگری ایران در دمشق، حدود یک میلیارد دلار خسارت برای این رژیم به همراه داشت.
شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی اعلام کرد: زمان پاسخ موشکی و پهپادی ایران، تمام جنگنده‌های اسرائیلی در آسمان بودند و ترس این را داشتند که در پایگاه‌هایشان هدف قرار گیرند.
این خبر در حالی منتشر می‌شود که سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی اذعان کرد: ایران شب گذشته بیش از ۳۰۰ موشک بالستیک و پهپاد و موشک کروز شلیک کرد.
«دانیل هاگاری» افزود: کابینه جنگ جلسه گرفت و در حال تهیه طرح‌های نظامی برای پاسخ به تهدید‌های ایران است.
این سخنگو بدون اشاره به جنگ افروزی رژیم صهیونیستی در منطقه و حمله به کنسولگری ایران در دمشق مدعی شد که پاسخ ایران به این حمله، یک اقدام خطرناک بود که خاورمیانه را به سمت تنش سوق می‌دهد.
برخلاف ادعا‌های رژیم صهیونیستی درباره رهگیری پهپاد‌ها و موشک‌های شلیک شده از سوی ایران، تصاویر منتشر شده در شبکه‌های اجتماعی نشان از اصابت این پهپاد‌ها و موشک‌ها به اهداف از پیش تعیین شده در سرزمین‌های اشغالی دارد.
 سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شنبه شب با صدور اطلاعیه‌ای اعلام کرد در پاسخ به جنایت و تجاوزگری صهیونیست ها در هدف قرار دادن کنسلوگری ایران در سوریه و به شهادت رسیدن جمعی از فرماندهان ارشد سپاه قدس و مستشاران نظامی ایران از جمله سرداران محمدرضا زاهدی و محمد هادی حاج‌رحیمی و پنج تن از همراهانشان، ده‌ها فروند پهپاد و موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی و مواضع رژیم صهیونیستی پرتاب کرد.
منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین