تاریخ انتشاردوشنبه ۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۲۷
plusresetminus
حزب الله: علاوه بر حمله‌های هوایی رژیم صهیونیستی علیه نوار غزه توپخانه این رژیم نیز اطراف بیمارستان شفا را واقع در غرب نوار غزه زیر آتش گرفته است.
۰
کد مطلب : ۳۳۳۳۰۳
توپخانه رژیم اشغالگر بیمارستان‌های امل و شفا را هدف قرار داد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،خبرنگار شبکه المیادین گزارش داد که اطراف بیمارستان شفا شاهد حمله‌های هوایی و توپخانه ای رژیم صهیونیستی در کنار تیراندازی‌های گسترده از سمت نظامیان صهیونیست بوده است.
بر اساس گزارش‌های رسانه‌ای طی ساعت‌های گذشته توپخانه رژیم صهیونیستی طبقه فوقانی بیمارستان شفا را هدف قرار داده است.
این در حالی است که در کنار تمام جنایات رژیم صهیونیستی علیه بیمارستان شفای نوار غزه خبرنگار شبکه الجزیره گزارش داد که نظامیان صهیونیست به محاصره بیمارستان امل واقع در غرب شهر خان یونس و جمعیت هلال احمر فلسطین در این منطقه ادامه می‌دهند.
در کنار بیمارستان شفا، منطقه‌های اطراف بیمارستان امل در شهر خان یونس واقع در جنوب نوار غزه نیز شاهد حمله‌های توپخانه ای رژیم صهیونیستی بوده است.
لازم به ذکر است که از هفت روز پیش ارتش رژیم صهیونیستی با یورش به بیمارستان شفا، آن را به محاصره کامل نظامی درآورده است.
در این یک هفته صهیونیست‌ها هر گونه جنایتی را از قتل عام بیماران و زخمی‌ها گرفته تا انهدام بخش‌های مختلف بیمارستان شفا مرتکب شده اند.
حمله به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها از جنایات جنگی واضح و آشکار در قانون‌های بین المللی محسوب می‌شود که صهیونیست‌ها طی روزهای اخیر بدون توجه به هشدارهای نهادهای جهانی به ارتکاب آن مشغول هستند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین