تاریخ انتشارسه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۱ - ۱۳:۲۶
plusresetminus
در واكنش به انتقادات مطرح شده در روزهاي اخير؛

سردار جزايري: سپاه از ابتداي انقلاب در خط مرجعيت بوده و خواهد بود

حزب الله نيوز :معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستادكل نيروهاي مسلح در واكنش به انتقادات مطرح شده در روزهاي اخير مبني بر" رو به ضعف بودن ارتباط بخش‌هايي از سپاه با مرجعيت"، گفت: سپاه براي هميشه در خط روحانيت بوده و خواهد بود.
۰
کد مطلب : ۱۲۸۴
سردار جزايري: سپاه از ابتداي انقلاب در خط مرجعيت بوده و خواهد بود

معاون فرهنگي و تبليغات دفاعي ستادكل نيروهاي مسلح در واكنش به انتقادات مطرح شده در روزهاي اخير مبني بر" رو به ضعف بودن ارتباط بخش‌هايي از سپاه با مرجعيت"، گفت: سپاه براي هميشه در خط روحانيت بوده و خواهد بود.
به گزارش حزب الله نيوز به نقل از ايسنا ، سردار سرتيپ پاسدار سيدمسعود جزايري با بيان اين مطلب اظهار كرد: سپاه از ابتداي انقلاب در خط علماي اعلام و روحانيت شيعه و مرجعيت و بويژه ولايت فقيه كه سمبل روحانيت اسلام و شيعه است، حركت كرده است.
وي با بيان اين‌كه « به طور كلي اين‌گونه وصله‌ها به سپاه كه مولود انقلاب و روحانيت است، وصله ناجوري است» افزود: مجموعه انقلاب و نظام ما، مرهون روحانيت مبارز، آگاه و هميشه در صحنه بوده و انقلاب برخاسته از تفكرات اسلام ناب و روحانيت است.
وي تاكيد كرد: سپاه مولود انقلاب است و از ابتدا و ان‌شاءالله براي هميشه در خط روحانيت بوده و خواهد بود.
چندي پيش يكي از مراجع در دیدار با فرمانده و مدیران سپاه قم از تضعیف ارتباط برخی از سپاهیان با مراجع تقلید انتقاد کرده و گفته بود: سپاه همان‌گونه که با رهبر بزرگوار انقلاب ارتباط تنگاتنگ دارد، با مرجعیت هم باید ارتباط داشته باشد؛ چراکه اگر سپاه از مرجعیت جدا شود ضرر می‌کند.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین