تاریخ انتشارشنبه ۱۶ آذر ۱۳۹۲ - ۱۵:۵۴
plusresetminus
حزب الله :فعال اقتصادی و کار آفرین برتر کشور گفت : خواسته مردم خراسان رضوی استانداری بومی و کارآمدو دارای مقبولیت است.
۰
کد مطلب : ۴۰۲۰۵
تاخیر در انتخاب استاندار خراسان رضوی برای دولت گران تمام شده است
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،محمد حسین روشنک فعال اقتصادی کشور و نایب رییس کمیسیون صادرات اتاق بازرگانی خراسان رضوی در پاسخ به سئوالی نسبت به تاخیر در انتخاب استاندار خراسان رضوی و کش و قوس های‌ فراوان اظهار کرد: متاسفانه دولت نتوانسته در بحث انتخاب استاندار خراسان رضوی به موقع عمل کند که این تاخیر برای هم استان و هم دولت گران تمام شده است.
وی افزود:‌ از سوئی استاندار فعلی خراسان رضوی بلاتکلیف بوده و نمی داند باید چه اقداماتی را انجام و چه تصمیم گیری‌هایی را داشته باشد، از این رو باید هرچه سریع تر دولت تکلیف مدیریت عالی استان را مشخص کند.
عضو شورای راهبردی ستاد روحانی در خراسان‌رضوی خاطرنشان کرد: باید استانداری و مدیریت عالی این استان از بلاتکلیفی درآید چراکه امروز شاهدیم دیگر مدیریت های استان هم در بلاتکلیفی به سرمی ‌برند، بنابراین تقاضای ما از دولت این است که بدون توجه به نظرات گوناگون و حاشیه پردازی‌ها، استاندار خراسان رضوی را انتخاب کند.
روشنک با تاکید بر اینکه انتخاب استاندار بومی باید در اولویت دولت باشد، تصریح کرد: به نظر بنده با توجه به استعداد‌های فراوان موجود در استان، انتخاب استاندار غیر بومی جایگاهی ندارد، به هرحال شاهدیم که درحال حاضر هم بسیاری از مدیران عالی کشور خراسانی‌ هستند از این رو باید انتخاب استاندار بومی در اولویت دولت تدبیر و امید باشد.
وی با اشاره به خواسته مجمع نمایندگان خراسان رضوی که ابقای استاندار فعلی است، تاکید کرد: خواسته نمایندگان مجلس محترم است ولی باید در نظر داشت که استاندار دولت و مدیریت عالی این استان با مدیران و وزرای دولت همراه و هماهنگ باشد چراکه در صورت غیر هماهنگ بودن استان ضرر می‌بیند.
عضو شورای راهبردی ستاد روحانی در خراسان‌رضوی افزود: به‌واقع خواسته مردم خراسان رضوی استانداری بومی، کارآمد و دارای مقبولیت است.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین