تاریخ انتشاريکشنبه ۱۰ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹
plusresetminus
نماینده مردم فومن و شفت خبر داد:

سیل صدو هفت میلیارد تومان خسارت به بار آورده است

حزب الله:عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت :بارندگی اخیر استان گیلان خسارت جانی نداشته اما صد و هفت میلیارد تومان خسارت مالی به بار آورده است.
۰
کد مطلب : ۳۹۵۳۲
سیل صدو هفت میلیارد تومان خسارت به بار آورده است
به گزارش  شبکه خبری تحلیلی حـــزب الله،ناصر عاشوری نماینده مردم فومن و شفت اظهار کرد :بیشترین خسارات بارندگی اخیر استان گیلان در حوزه انتخابیه فومن و شفت و صومعه سرا و بخشی هم از شهرستان املش بوده است که فومن و شفت بیشترین خسارت را که مبلغی در حدود پنجاه میلیارد تومان است متحمل شده است .
نماینده مردم فومن و شفت اضافه کرد :جمع خسارتهای وارده در استان طبق برآوردهای کارشناسی مبلغی حدود صد و هفت میلیارد تومان است .
عاشوری ادامه داد :مردم مناطق شمالی کشورمان مانند گیلان و مازندران و گلستان باید با توجه به حادثه خیز بودن این مناطق استحکام بیشتری در بنا های ساخته شده مد نظر داشته باشند تا گرفتار بلاهای طبیعی مانند سیل، زلزله و آتش سوزی و سایر بلاهایی طبیعی نشوند .
وی ادامه داد : ساخت و ساز در حریم رودخانه ها از دیگر دلایل وارد آمدن خسارت به مردم است و باید توجه داشت که رودخانه در صورت ظغیان به مسیر خود ادامه خواهد داد و یکی از دلایل وارد آمدن خسارت ساخت و ساز در حریم رودخانه هاست .
عضو مجمع نمایندگان گیلان افزود : دولت بودجه ای برای پرداخت خسارت وارد شده به آسیب دیدگان حوادث اینچنینی ندارد و بودجه خسارات وارد آمده به تاسیسات عمومی شهر و ابنیه شهرمانند آسفالت مناطق، لوله های آب و فاضلاب و گاز شهری باید از محل اعتبارات دولتی و بودجه سالانه تامین شود تا مشکلاتی برای مردم پیش نیاید .
عاشوری در پایان تصریح کرد :فرهنگ عمو می بیمه باید در میان مردم نهادینه شود و مردم باید به این موارد توجه بیشتری داشته باشند تا بتوانند در مواقع ضروری از محل اعتبارات بیمه ای خسارت های وارده به خود را جبران کنند .
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین