تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۲
plusresetminus
اکبری تالارپشتی با اشاره به تصویب دو فوریت طرح حمایت از کارخانجات

فعال اقتصادی به دلیل جرائم اقتصادی به زندان نمی‌رود

حزب الله :رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی از تعطیلی و پلمپ بنگاه‌های تولیدی جلوگیری می‌کند، گفت: تعطیلی کارخانجات به دلیل تخلفات مدیران آن به نفع کشور نیست و موجب بیکاری تعداد زیادی کارگر و ایجاد اختلال در چرخه اقتصادی خواهد شد، این طرح همچنین دست قاضی را برای مجازات‌های جایگزین مانند الزام به افزایش اشتغال یا توان تولید باز می کند.
۰
کد مطلب : ۲۷۰۸۴۳
فعال اقتصادی به دلیل جرائم اقتصادی به زندان نمی‌رود
مهدی ضرغامی _عزت اله اکبری تالارپشتی در گفت‌و‌گو با شبکه خبری تحلیلی حزب الله درباره تصویب دوفوریت طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی در صحن علنی مجلس، گفت: از آنجا که در حال حاضر بسیاری از واحدهای تولیدی، صنعتی و خدماتی به دلیل بدهی‌های بانکی، مالیاتی، بیمه‌ای و... به تعطیلی کشیده شده است، طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی تدوین شد تا این واحدها تحت هیچ شرایطی تعطیل نشود.
وی اضافه کرد: براساس طرح مذکور علاوه بر اینکه این طرح از تعطیلی واحدهای تولیدی جلوگیری می‌کند، به موجب آن فعال اقتصادی به دلیل جرائم اقتصادی به زندان نمی‌رود و دست قاضی برای مجازات‌های جایگزین نظیر الزام به افزایش توان تولید یا به کارگیری نیروهای جدید باز می کند.
نماینده مردم تهران، شمیرانات، ری، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی افزود: هیچ واحد تولیدی و صنعتی پلمپ نمی‌شود زیرا تعطیلی کارخانجات و به زندان رفتن فعالان اقتصادی به نفع کشور نیست و موجب بیکاری تعداد زیادی کارگر و ایجاد اختلال در چرخه اقتصادی خواهد شد.
اکبری تالارپشتی عنوان کرد: از آنجا که دوفوریت طرح حمایت از کارخانجات و واحدهای صنعتی و تولیدی در جلسه امروز صحن علنی مجلس تصویب شد، این طرح و پیشنهادات مربوط به آن در جلسات کمیسیون صنایع و معادن مجلس بررسی خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین