تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۰ - ۰۹:۲۶
plusresetminus
حزب الله:سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس گفت: از آنجا که بخشی از فرآورده های معدنی کشور به صورت خام صادر می شود، باید با تکمیل این زنجیره زمینه افزایش ارزش افزوده آن را فراهم کرد.
۰
کد مطلب : ۲۶۸۲۳۳
تکمیل زنجیره ارزش مواد معدنی در داخل کشور درآمدهای ارزی را افزایش می‌دهد
مهدي ضرغامي- روح الله عباسپور در گفت‌وگو با خبرنگار حزب الله نيوز درباره ضرورت توجه به ظرفیت معادن، گفت: در صورتی که از پتانسیل معادن به درستی استفاده شود، می توان بسیاری از نیازهای ارزی کشور را رفع کرد.

وی با بیان اینکه ایران با داشتن ۶۸ نوع ماده معدنی در میان ۱۵ قدرت معدنی جهان جای گرفته است، اظهار کرد: کشور ما از نظر منابع و ذخایر طبیعی، دارای ثروت و مزیت‌های فراوانی است. که با مدیریت صحیح و ایجاد زنجیره‌ای از صنایع متعدد می‌توانند ضامن تولید و توسعه پایدار و ایجاد ارزش افزوده برای کشور باشد. 

نماینده مردم بوئین زهرا و آوج در مجلس بیان کرد: از آنجا که بخشی از فرآورده های معدنی کشور به صورت خام صادر می شود، باید با تکمیل این زنجیره زمینه افزایش ارزش افزوده آن را فراهم کرد.

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن مجلس تصریح کرد: با طرح توسعه، تولید و نظارت زنجیره فولاد که در کمیسیون صنایع و معادن در حال بررسی است بسیاری از مشکلات موجود در زنجیره فولاد و کالاهای پایه ای رفع خواهد شد.
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین