تاریخ انتشاريکشنبه ۱ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۹
plusresetminus
نماینده مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با حزب‌الله مطرح کرد

گرانی افسارگسیخته کالاها زیر سایه بی‌برنامگی وزارت صمت/انتقاد از افزایش روزانه قیمت‌ها

نماینده مردم ورزقان در مجلس یازدهم معتقد است از آنجایی که وزارت صمت با سرپرست اداره می‌شود، بازار به حال خود رها شده و قیمت‌ها روزانه افزایش می‌یابد.
۰
کد مطلب : ۲۲۸۲۴۹
گرانی افسارگسیخته کالاها زیر سایه بی‌برنامگی وزارت صمت/انتقاد از افزایش روزانه قیمت‌ها
الهویردی دهقانی در گفت‌وگو با شبکه خبری حزب‌الله، درباره چرایی گرانی کالاها در هفته‌های اخیر، اظهار داشت: از آنجایی که وزارت صنعت، معدن و تجارت با سرپرست اداره می‌شود و سرپرست این وزارتخانه از ماندگاری خود در این منصب مطمئن نیست، بازار به حال خود رها شده و قیمت‌ها
روزانه افزایش می‌یابد.

وزارت صمت برنامه خاصی برای ساماندهی بازار ندارد
وی ادامه داد: دولت باید هرچه سریعتر وزیر صنعت، معدن و تجارت را به مجلس معرفی کند تا وزیر در برابر مردم و نمایندگان پاسخگو باشد و با برنامه‌ریزی مدون نه تنها از افزایش قیمت‌ها جلوگیری کند، بلکه زمینه کاهش قیمت‌ها را نیز فراهم کند.

نماینده مردم ورزقان در مجلس یازدهم شیوع ویروس کرونا و تغییر برخی مدیران در وزارت صمت را از جمله سایر دلایل رها شدن بازار دانست و افزود: وزارت صنعت، معدن و تجارت برنامه خاصی برای ساماندهی بازار ندارد و این بی برنامگی موجب گرانی افسارگسیخته کالاها شده است.

سازمان حمایت از مصرف‌کننده پاسخگو نیست
دهقانی با بیان اینکه وزرات
صنعت، معدن و تجارت فقط روزگار سپری می‌کند تا وزیر آن مشخص شود، اظهار کرد: از آنجایی که هر وزارت خانه می‌تواند 3 ما با سرپرست اداره شود دولت حداکثر استفاده از این زمان را کرده و وزیر را معرفی نمی‌کند که نتیجه این تصمیم نابسامانی بازار است.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با انتقاد از اینکه سازمان حمایت از مصرف کننده پاسخگو نیست، اضافه کرد: با تشکیل کمیسیون صنایع و معادن مجلس مشکلات و مسائل موجود در صنعت، تولید و بازار بررسی شده و راهکارهای رفع این مشکلات آسیب‌شناسی می‌شود.

انتهای پیام
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین