تاریخ انتشارشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۷
plusresetminus
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شواری اسلامی معتقد است عملکرد خودروسازان در حفظ حیات صنعت خودروسازی در شرایطی که کشور با مشکلات بسیار دست و پنجه نرم می کند خوب بوده است.
۰
کد مطلب : ۱۹۹۲۹۱
مدیران شرکت‌های خودروسازی علیرغم تمام مشکلات حیات صنعت خودروسازی را تداوم بخشیدند
به گزارش شبکه خبری حزب‌الله، رامین نورقلی پور در گفت و گو با خبرنگار ما درباره عملکرد مدیران شرکت های خودروسازی، اظهار داشت: عملکرد مدیران خودروسازی به صورت کلی خوب بوده و قابل دفاع است.

وی ادامه داد: مشکلات صنعت خودروسازی خارج از اختیارات مدیران خودروسازی است و مربوط به مسائلی است که از خارج از حوزه کاری آنها به مدیران خودروسازی تحمیل شده است مانند مسائل بین المللی که باعث شده خودروسازی ها در حال حاضر با مشکلات بسیاری دست و پنجه نرم کنند.

نماینده
مردم کردکوی، ترکمن، بندرگز و گمیشان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: اگرچه انتقاداتی به صنعت خودروسازی برای نحوه توزیع خودرو وجود دارد اما مدیران شرکت های خودروسازی علیرغم تمام محدودیت ها و مشکلات عملکرد خوبی داشتند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی معتقد است عملکرد خودروسازان در حفظ حیات صنعت خودروسازی در شرایطی که کشور با مشکلات بسیار دست و پنجه نرم می کند خوب بوده است.

وی افزود: خودروسازان با به کار گرفتن مکانیزمی مانند "فروش فوری" در تلاش اند تا بتوانند کمبود نقدینگی و سرمایه در گردش ناشی از سال های گذشته را تامین کنند.

انتهای پیام/
 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین