تاریخ انتشاريکشنبه ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۸
plusresetminus
حزب الله : فرمانده مرزبانی ناجا، آمادگی عملیاتی و اشراف اطلاعاتی در اجرای مأموریت‌ها را امری ضروری دانست و گفت: افتخار ما مرزبانان این است که با حداقل امکانات در حال انجام خدمت هستیم.
۰
کد مطلب : ۱۸۴۹۰۰
آمادگی عملیاتی و اشراف اطلاعاتی مرزبانان در اجرای مأموریت‌ها
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، سردار قاسم رضایی فرمانده مرزبانی ناجا، در کمیسیون عملیات و اطلاعات مرزبانی استان هرمزگان، بر تقویت روحیه تعاملی و همکاری در انجام ماموریت ها تاکید و اظهار کرد: تبادل اطلاعات یکی از عناصر مهم در پیشبرد ماموریت های مرزبانی است.
 
وی افزود: امروز در دریابانی استان هرمزگان شاهد پیشرفت قابل توجهی در ابعاد مختلف هستیم که این امر نشان از هدف گذاری،تلاش و کوشش مرزبانان است.
 
سردار رضایی در ادامه سخنان خود به نقش موثر مرزبانان و دریابانان در توسعه امنیت مرزی  اشاره و خاطرنشان کرد: اگر زحمات شما مرزداران نبود هیچ یک از عملیات ها قابل اجرا و عملیاتی نبود.
 
وی با اشاره به کمبود امکانات در مجموعه مرزبانی افزود: افتخار ما مرزبانان این است که با حداقل امکانات در حال انجام خدمت هستیم و  باید برای تداوم موفقیت های روز افزون تلاش کنیم.
 
سردار رضایی در ادامه نقش خانواده ها را در موفقیت های مرزبانان بی بدیل دانست و اضافه کرد:خانواده ها سهم بسیار زیادی در موفقیت مرزبانان دارند و آنان هم همانند مرزبانان در حال خدمت هستند.
 
فرمانده مرزبانی ناجا در بخش دیگری از سخنان خود پیوستگی بین عملیات و اطلاعات را امری ضروری دانست و بیان کرد: اجرای  ماموریت ها و عملیات ها بدون اشراف اطلاعاتی بیهوده است و باید در این زمینه اهتمام ویژه داشت.
 
این مقام ارشد مرزبانی ناجا با اشاره بر ضرورت نظارت و کنترل بر نیروهای  یگان‌های مرزی،گفت: صیانت کارکنان در برابر آسیب ها و تهدیدات یک امر ضروری است و فرماندهان و مسئولان باید در این راستا اهتمام ویژه ای داشته باشند.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین