تاریخ انتشاريکشنبه ۴ تير ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۴
plusresetminus
حزب الله : عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: مطالبات بانوان به عنوان بخش مهمی از جامعه نباید نادیده انگاشته شود و جا دارد که سهم ایشان از صندلی های مدیریتی افزایش یابد.
۰
کد مطلب : ۱۴۴۰۰۳
مطالبات بانوان سبک انگاشته نشود / افزایش سهم زنان در صندلی های مدیریتی

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،فاطمه آجرلو در گفتگو با خبرنگار  اظهار کرد: در ابتدا بر خود لازم می دانم از حضور پرشور مردم ولایتمدار در راهپیمایی روز جهانی قدس تقدیر و تشکر نمایم و همچنین پیشاپیش فرا رسیدن عید سعید فطر را به محضر ولی عصر (عج) و مسلمانان جهان تبریک و شادباش عرض نمایم.
 
وی افزود: اکنون که دولت دوازدهم و پنجمین دوره شوراهای اسلامی در آستانه استقرار هستند و قاعدتا تغییراتی در بدنه مدیریتی وزارتخانه ها، سازمانها و شهرداریها ایجاد می شود، جا دارد که استعدادها و پتانسیل های عظیم بانوان مورد توجه قرار گیرد و بتوانیم که برخی نگرش های ناصحیح نسبت به بانوان را اصلاح کنیم.
 

این مسئول شهری با بیان اینکه به ویژه در بحث ارتقای سرانه های فرهنگی و ورزشی و نیز ایجاد ظرفیت های جدید اشتغالزایی برای بانوان سرپرست خانوار نیازمند کار و تلاش بیشتر هستیم، خاطر نشان کرد: گرچه در دوره چهارم مدیریت شهری کرج با حضور 3 بانو در ترکیب 21 نفره شورای اسلامی شهر سرفصل های تازه ای در این حوزه گشوده شد اما به شدت نیازمند تقویت رویکردهای گذشته هستیم.
 
آجرلو اظهار امیدواری کرد که پتانسیل های مدیریتی بانوان، خلاقیت ها، نوآوری و ابتکار ایشان در عرصه های مختلف بیش از پیش مورد توجه برنامه ریزان قرار گیرد و در آینده ای نزدیک شاهد شکوفایی مضاعف استعدادهای بانوان عزیز باشیم و آنها به سهم واقعی خویش در مناصب مدیریتی دست پیدا کنند.
 
وی در پایان اسلام را دین شایسته سالاری و توجه به کرامت زنان دانست و اذعان داشت: بر اساس آموزه های شرعی و اسلامی، حضور توام با عفاف و حجاب بانوان در فعالیت های اجتماعی و سیاسی جایز و شایسته است و در این راستا انتظار می رود که مسئولان امر توجه بیشتری به این مهم داشته باشند.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین