تاریخ انتشارپنجشنبه ۲۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۴
plusresetminus
حزب الله : رئیس دادگستری شهرستان منوجان در خصوص پرونده آتش‌زدن خودروی شهردار نودژ گفت:متهم در حاضر متورای است و دستورات قضائی لازم جهت دستگیری وی صادر شده است.
۰
کد مطلب : ۱۶۴۹۰۲
آخرین جزئیات پرونده آتش‌سوزی شهردار نودژ؛ خبر اخراج این کارگر کذب است
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،به نقل از روابط عمومی دادگستری کل استان کرمان، حسین شکوهی‌نسب در ارتباط با پرونده آتش‌زدن خودروی شهردار نودژ از توابع این شهرستان که منجر به سوختگی 30 درصدی شهردار شده است، اظهار داشت: متهم در حاضر متورای است و دستورات قضائی لازم برای دستگیری وی صادر شده شده است.
 
وی بیان داشت: تلاش دستگاه قضائی منوجان بر این است که در اسرع وقت متهم دستگیر شود و تحقیقات در زمینه علت وانگیزه نامبرده در مورد آتش زدن شهردار بخش آسمینون بررسی شود.
 
رئیس دادگستری منوجان عمل غیرانسانی متهم در آتش‌زدن شهردار نودژ را به شدت محکوم کرد و گفت: حال عمومی شهردارخوب است و وی از بیمارستان شهید محمدی بندرعباس به بیمارستانی در یزد برای ادامه اقدامات درمانی منتقل شده است.
 
وی ضمن تکذیب شایعه اخراج کارگر مذکور بیان داشت: اینکه گفته شده است نامبرده به لحاظ نپرداختن حقوق و مزایا توسط شهرداری دست به این اقدام زده است کذب محض است و مستندات پرداخت حقوق و مزایا وحق بیمه وی از سوی شهرداری نودژ تا پایان بهمن 96 موجود است.
 
شکوهی‌نسب عنوان کرد:  کارگران نقش بی‌بدیلی در رونق اقتصادی و عمران و آبادانی کشور دارند، لذا مسئولان قضائی و اجرایی کشور باید از این قشر زحمتکش جامعه حمایت ویژه کنند، بنابراین از تمام حقوق احتمالی کارگر موصوف اگر مورد تضییع قرار گرفته شده باشد حمایت می‌شود.
 
وی گفت: اگر در مورد کارگر مذکور چنانچه از سوی شهرداری نیز قصوری صورت پذیرفته باشد قطعا با متخلفان احتمالی برخورد متناسب قضائی صورت خواهد گرفت.
 
رئیس دادگستری منوجان عنوان کرد: متهم از فروردین سال 84 به صورت قراردادی به استخدام شهرداری شهر منوجان در آمده است و به درخواست و اصرار خود وی در تاریخ یکم آذر ماه 84 به شهرداری نودژ منتقل می‌شود.
 
وی عنوان کرد: طبق بررسی‌های انجام شده مقام قضائی از محل کار متهم، نامبرده سابقه چندین مورد درگیری با مسئولان و همکاران خود در شهرداری نودژ را دارد که به صورت مستند در پرونده کاری وی درج شده است.
 
شکوهی‌نسب افزود: با توجه به درگیری‌های مکرر این فرد در محیط کار، پس از دستگیری برای بررسی وضعیت سلامت روحی و روانی نامبرده به پزشکی قانونی معرفی می‌شود.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین