تاریخ انتشاردوشنبه ۲۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۳
plusresetminus
حزب الله : رئیس دفتر نظارت شورای نگهبان در البرز با بیان اینکه در مسئولان ارشد اجرایی استان حساسیت نسبت به فتنه وجود ندارد، گفت: سال گذشته با توجه به جلسه احزاب در استانداری البرز، فرد متخلف از جایی به جای دیگر منتقل شد که حیطه اختیارات وی حتی بالاتر رفت.
۰
کد مطلب : ۱۴۵۸۰۴
حساسیت لازم نسبت به فتنه میان مسئولان ارشد اجرایی استان البرز وجود ندارد

 

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین روحی‌یزدی در نشست خبری با اصحاب رسانه که پیش از ظهر امروز در دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان البرز برگزار شد، شورای نگهبان بعد از بررسی‌های دقیق نسبت به قوانین مجلس در صورت تایید آن را به رئیس مجلس اعلام و وی جهت اجرا به به رئیس‌جمهور اعلام می‌کند، اظهار داشت: وظیفه دیگر شورای نگهبان تفسیر قانون اساسی است.

وی با بیان اینکه دیگر وظیفه شورای نگهبان نظارت بر انتخابات ریاست‌جمهوری، مجلس و خبرگان رهبری است، افزود: اگر در مواقعی نیاز به همه پرسی و رفراندوم باشد، شورای نگهبان بر آن‌ها ناظر است.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان  استان البرز با بیان اینکه دشمنان نظام جمهوری اسلامی ایران 2 هدف داشته و دارند، ادامه داد: یکی از اهداف تهی کردن نظام از معیارهای دینی و انقلابی است.

وی با اشاره به اینکه دشمنان از روز نخست برای تهی کردن انقلاب از معیارهای دینی سعی کردند، عنوان کرد: به همین سبب آن‌ها به مقابله با افرادی مانند شهیدان بهشتی، رجایی و باهنر پرداختند و در نهایت آن‌ها را به شهادت رساندند.

روحی یزدی با بیان اینکه دشمنان سعی در تنزل دادن مظاهر دینی دارند، افزود: آن‌ها از ابتدای انقلاب پیگیر اسلام منهای روحانیت هستند. مقابله با اصل ولایت فقیه و هجمه نسبت به جایگاه ولی مطلق فقیه در ادامه این روند وجود دارد.

وی با اشاره به اینکه هدف دیگر آن‌ها تهی‌کردن نظام از ارزش‌های انقلابی است، عنوان کرد: آنچه ادامه دهنده راه امام و شهدا است حفظ ارزش‌های انقلاب اسلامی است که برخی درصددند گاهی پنهان و آشکار آن‌ها را بردارند.

روحی یزدی با بیان اینکه افرادی تلاش می‌کنند دغدغه‌مندان را نسبت به ارزش‌های انقلاب آرام کنند، افزود: دشمن سعی می‌کند در راس کار افرادی باشند که حساسیت‌های لازم برای حفظ ارزش‌های انقلاب را نداشته باشند.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد فتنه‌گران، اظهار داشت: در حال حاضر برخی از کسانی که در راس کار هستند که خود فتنه‌گر بودند یا از آن‌ها دفاع کردند.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان  استان البرز با بیان اینکه حساسیت لازم نسبت به فتنه در استان البرز وجود ندارد، ادامه داد: در سال گذشته با توجه به جلسه احزاب در استانداری البرز، فرد متخلف از جایی به جای دیگر منتقل شد که حتی حیطه اختیارات وی بالاتر رفت.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین