تاریخ انتشارسه شنبه ۱ مهر ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۵
plusresetminus
حزب الله: سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: تیم من حالا آماده رقابت با هر تیمی است.
۰
کد مطلب : ۶۴۵۵۰
تیم من آماده رقابت با هر تیمی است
به گزارش شبکه خبری حزب الله ، اسلوبودان کواچ پیش از آغاز رقابت‌های ایران در بازی‌های آسیایی اینچئون گفت: تیم ایران کار راحتی در بازی‌های آسیایی ندارد، بازی‌های آسیایی برای من تورنمنت دیگری است. پیش‌بینی نتیجه نیز سخت است.

او ادامه داد: نهایت تلاش‌مان را به کار می‌بریم تا بهترین عملکرد را داشته باشیم البته خیلی سخت است بعد از قهرمانی جهان که تیم یک روز در میان بازی‌های سختی داشت، از نظر ذهنی و جسمی بازیکنان را برای اینچئون آماده کنیم. اما تیم من حالا آماده رقابت با هر تیمی است.

سرمربی تیم ملی والیبال در باره شناخت برخی مربیان حاضر در این رقابت‌ها از تیم ایران گفت: هیچ ترسی از شناخت مربیان سایر تیم‌ها از ملی‌پوشان نداریم، مگر ولاسکو ایران را نمی‌شناخت اما ایران 3 بر صفر آرژانتین را شکست داد. اگر کره جنوبی تیم خوبی است، به‌خاطر پارک، سرمربی آن نیست. او وقتی تیمش باخت گفت: "برای بازی‌های آسیایی آماده می‌شویم"، اما ما هم در قهرمانی جهان تلاش کردیم و هم در بازی‌های آسیایی، نگرانی نسبت به شناخت حریفان از تیم ایران نداریم.

کواچ مقام ششم جهان را فوق العاده دانست و گفت: فوق‌‌العاده بود. البته می‌توانستیم نتیجه بهتر از این هم بگیریم، اما فراموش نکنید که باید قدم به قدم جلو برویم. یادمان نرود ایران برای اولین بار تا دور سوم رقابت‌های قهرمانی جهان با مسابقات فشرده و کیفیت بازی بالا آمد.

سرمربی تیم ملی والیبال افزود: باید نگاهی به تیم‌های دیگر داشته باشیم، همه تلاش‌مان را کردیم. فکر نمی‌کنم بد بازی کرده باشیم. در آخرین دوره مسابقات قهرمانی جهان، ایران نوزدهم  دنیا بود اما حالا ششم شد. همین صعود 13پله‌ای نشان می‌دهد والیبال ایران به چه سطحی رسیده است. قبول دارم می‌توانستیم جزو 4 تیم اول باشیم اما یک‌سری اشکالات اجازه نداد.

وی با اشاره به باخت ایران برابر آلمان در مرحله سوم رقابت‌های جهانی لهستان تصریح کرد: تیم آلمان از نظر فیزیکی فوق‌‌العاده بود. تیمی منظمی که ما راه‌حلی برای مهار بازیکن  ماهرش، گیورگی گروزز نداشتیم.

تیم ملی والیبال ایران صبح امروز وارد دهکده بازی‌های آسیایی اینچئون شد و از پنج‌شنبه سوم مهرماه مسابقات خود در این بازی‌ها را آغاز می‌کند.

منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین