تاریخ انتشارچهارشنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۵
plusresetminus
حزب الله : عضو شورای اسلامی شهر کرج گفت: اگر در مدیریت شهری نگاه کلان و بلند مدت برای رفع معضل ترافیک وجود نداشته باشد، تا چند سال دیگر، ترافیک کرج قفل می‌شود.
۰
کد مطلب : ۱۴۲۵۰۰
رفع معضلات ترافیکی کرج نیازمند کلان گری است/ لزوم مناسب سازی وسایل نقلیه عمومی

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مریم قهرمانی در گفتگو با خبرنگار  با بیان این مطلب اظهار داشت: به همین دلیل در دوره چهارم شورای اسلامی نگاه ویژه‌ای به معضل ترافیک داشته و خوشبختانه اقدامات بسیار خوبی در این حوزه انجام شده است که بخش مهمی از اثرات آن را مردم به خوبی در سطح شهر شاهد هستند.

قهرمانی‌افزود: به عنوان نمونه با مصوبات و پیگیری‌های شورای اسلامی شهر و اقدامات شهرداری، در حال حاضر شاهد بهره برداری از پروژه‌های متعدد عمرانی از قبیل تقاطعات غیر همسطح متعدد، چند پروژه زیرگذر در سطح شهر کرج هستیم.

وی عنوان کرد: طراحی، تدوین، و تصویب و اجرای این پروژه‌ها با نگاه کلان و بلند مدت پیگیری شده و به طور قطع پس از تکمیل و بهره‌برداری از این پروژه‌ها و طرح‌ها که بخش‌هایی از آن انجام شده، شاهد تسهیل در رفت و آمد خودروها و کاهش مطلوب ترافیک در کرج خواهیم بود.

قهرمانی در ادامه سخنان خود با اشاره به مناسب سازی وسایل نقلیه عمومی در کلانشهر میلیونی کرج کاهش ترافیک و افزایش استقبال مردم از این خودروها را در ارتقای ضریب امنیت مردم موثر دانست.
 
به گفته وی یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان توزیع متوازن خدمات در تمامی نقاط مختلف کرج است و برای رفع مشکلات موجود در این زمینه باید کارهای کارشناسی صورت پذیرد.
 
قهرمانی‌ افزود: در اکثر قریب به اتفاق این موارد، مردم همراهی و تعامل و همکاری خوبی با مدیریت شهری داشته و اخلال ایجاد شده در زمان اجرای طرح‌ها را تحمل می‌کنند و به همین دلیل لازم است که مدیران شهری از صبر و حوصله و بردباری مردم ساکن کرج تشکر کنند.

وی افزود: کرج به واسطه رشد جمعیت کم نظیری که دارد و تحمل بیشترین ضریب افزایش جمعیت، نیازمند سرعت بخشیدن در پروژه‌های زیر ساختی است و نیاز است که مدیریت شهری در این زمینه با روحیه جهادی وارد میدان شود.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین