تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ فروردين ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۹
plusresetminus
حزب الله : دبیر فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت:‌ وزیر اقتصاد در فراکسیون رهروان ولایت عنوان کرد که تلاش دولت بر این است تا نرخ تورم در سال 94 بین 10 تا 15 درصد مهار شود.
۰
کد مطلب : ۸۱۲۹۰
تورم در سال 94 بین 10 تا 15 درصد مهار خواهد شد
 
  •  
  •  

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،ایرج عبدی نماینده مردم خرم‌آباد در مجلس شورای اسلامی  با اشاره به جلسه امروز شورای مرکزی فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس گفت: در جلسه امروز که با حضور وزیر امور اقتصادی و دارایی برگزار شد موضوعاتی همچون تورم و بحث قیمت نفت در سال 94 و موضوع برخورد با مؤسسات مالی غیرمجاز مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود:‌ وزیر اقتصاد در جلسه امروز عنوان کرد که به رغم بحث کاهش قیمت نفت و تورم‌های احتمالی دولت تمام تلاش خود را به کار خواهد گرفت تا تورم در سال 94 بین 10 تا 15 درصد مهار شود.

عضو هیأت رئیسه فراکسیون اصولگرایان رهروان ولایت مجلس اظهار داشت: وزیر اقتصاد همچنین در مورد سود تسهیلات بانک‌ها گفت: طبق توافق صورت گرفته سود تسهیلات اعطایی به مردم از سوی مردم در سال 94 نهایتا تا سقف 22 درصد خواهد بود و سود در نظر گرفته شده برای سپرده‌های بانکی 20 درصد است.

عبدی خاطرنشان کرد: طیب‌نیا با اشاره به وجود مؤسسات مالی اعتباری فاقد مجوز عنوان کرد که در سال 94 با این مؤسسات غیرمجاز برخورد لازم از طریق بانک مرکزی صورت خواهد گرفت.

وی در پایان گفت: در پایان این جلسه نیز نمایندگان سوالات و ابهامات خود را در خصوص مسائل مختلف مطرح کردند و وزیر نیز به این سوالات پاسخ داد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین