تاریخ انتشارشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۷
plusresetminus
حزب الله: سخنگوی هیئت رییسه مجلس، معتقد است بانک مرکزی می تواند با تسهیل فضای کسب و کار قیمت ارز را به رقم واقعی که بیش از ۸ تا ۹ هزار تومان نیست، برساند.
۰
کد مطلب : ۱۹۰۴۴۴
قیمت ارز بیش از ۸ تا ۹ هزار تومان نیست
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،بهروز نعمتی سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی با اشاره به اظهارات رئیس کل بانک مرکزی مبنی بر اینکه بانک مرکزی برنامه هایی برای کاهش قیمت ارز دارد، گفت: این موضوع که بانک مرکزی بخواهد قیمت ارز را کاهش دهد در عمل اتفاق نمی افتد، مگر اینکه ساز و کارهای بازار تنظیم، صادرات رونق  و فضای کسب و کار تسهیل شود.
 
نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه اگر  فضای کسب و کار تسهیل شود، قیمت ارز بیش از ۸ تا ۹ هزار تومان نخواهد بود، افزود: در حال حاضر ساز و کار مناسب در بازار  و تسهیل فضای کسب و کار وجود ندارد، بنابراین هم اکنون باید فضا و شرایط جهت اینکه افراد مختلف از جمله تجار و  تولید کننده بتوانند در کشور سرمایه‌گذاری کنند، تسهیل شود.
 
بانک مرکزی چاره ای جز تسهیل فضای کسب و کار ندارد
 
وی با اشاره به اینکه بانک مرکزی می‌تواند با اقدامات خود فضای کسب و کار را تسهیل کند، ادامه داد: بانک مرکزی چاره ای جز تسهیل فضای کسب و کار ندارد، چراکه امروز شرایط بازار رقابتی بوده و هر کسی که در بازار توانمندی بیشتری داشته و بتواند خود را بیشتر با بازار  مانوس و همراه کند توفیقات بیشتری نصیبش می‌شود.
 
تسهیل فضای کسب و کار بازار ارز را به تعادل می‌رساند
 
نعمتی اظهار داشت: بسیاری از سرمایه‌گذاران و افرادی که در حوزه اقتصادی توانمند هستند، با دست انداز های متعددی رو به رو می شوند و متاسفانه فضا در اختیار تولید کننده و کسبه قرار نمی گیرد تا فضای کسب و کار رونق گیرد.
 
سخنگوی هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه با تسهیل فضای کسب و کار بازار ارز خود را به تعادل می‌رساند، تصریح کرد: با اقدامات دستوری بازار ارز به ثبات لازم نمی‌رسد و سخت به ثبات دست خواهد یافت، بنابراین باید فضای کسب و کار را تسهیل و صادرات را رونق داد.
منبع : خانه ملت
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین