تاریخ انتشاردوشنبه ۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۹
plusresetminus
حزب الله : وزیر ورزش که برای بازدید از پروژه سالن شش هزار نفری کرج به این شهر سفرکرده است زمان بهره برداری این پروژه را تیرماه سال ۹۸ اعلام کرد.
۰
کد مطلب : ۱۷۳۹۴۸
بهره‌برداری از سالن ۶هزار نفری کرج یکسال دیگر عقب افتاد
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، مسعود سلطانی فر صبح دوشنبه در بازدید از پروژه ورزشی سالن شش‌هزارنفری کرج، با اشاره به پیشرفت مطلوب این پروژه، گفت: عملیات اجرایی مربوط به سقف و تأسیسات انجام‌شده است.
 
وی در ادامه با تأکید بر اینکه بخش عمده‌ای از مصالح موردنیاز این پروژه خریداری‌شده است، گفت: ۱۰ سالن ورزشی نیمه‌کاره با همین ابعاد در سطح کشور وجود دارد.
 
وزیر ورزش و جوانان بابیان اینکه بسیاری از سالن‌های ورزشی نیمه‌کاره هشت سالی از زمان کلنگ زنی‌اش می‌گذرد، گفت: طی برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده مقرر است ظرف سه سال پروژه‌های نیمه‌کاره بهره‌برداری شود.
 
سلطانی فر با اشاره به منابعی که دولت با رویکرد حمایت از ورزش اختصاص داده است، گفت: امیدواریم سالن‌هایی که می‌تواند میزبان رویدادهای بین‌المللی باشند به‌زودی تکمیل و بهره‌برداری شود.
 
وی با اشاره به وریکرد وزارت ورزش در خصوص ایجاد سخت افزارها و مکان های ورزشی، گفت: تلاش می کنیم بسیاری از شهرستان ها شرایط میزبانی از رویدادهای ورزشی را داشته باشند.
 
وزیر ورزش با بیان اینکه قصد نداریم رویدادهای بین المللی فقط در تهران برگزار شود، گفت: بنابراین بهره‌برداری از سالن های پنج و شش هزار نفری در اولویت قرار دارد.
 
سلطانی فر با تاکید بر اینکه سالن های بالای پنج هزار نفری در شهرهای مشهد، شیراز، سنندج، بجنورد، زاهدان، ساری و کرج ساخته و بهره برداری می شود، گفت: این سالن ها در کوتاهترین زمان ممکن باید به بهره برداری برسند و تا پایان سال ۹۸ به سرانه های ورزشی اضافه شود.
 
وی در بخش دیگری با اشاره به وضعیت مطلوب سالن شش هزار نفری کرج، گفت: اگرچه نیاز به اعتبار نیاز قابل توجهی است، این پروژه نیز نیازمند ۳۰ میلیارد تومان اعتبار است.
 
وزیر ورزش با تاکید بر اینکه سالن شش هزار نفری کرج یکی از اولویت های ما است، گفت: استاندار البرز وعده داده است از محل منابع استانی به این پروژه کمک کند.
 
سلطانی فر ضمن ابراز امیدواری از اینکه حداکثر تا یکسال آینده این پروژه بهره برداری شود، گفت: اگر این پروژه تا زمان فجر امسال به بهره برداری نرسد تا پایان فصل کاری ۹۷ یعنی تیرماه سال ۹۸ به بهره برداری خواهد رسید.
 
وی با اشاره به استعدادهای خوب استان البرز در حوزه ورزش، گفت: این استان در رشته های مختلف قهرمانان ملی و جهانی دارد. 
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین