تاریخ انتشارشنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۵
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز از برگزاری نهمین نمایشگاه کتاب البرز در ۲۵ الی ۳۰ آذر ماه در پارک چمران کرج خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۸۴۸۱۰
نهمین نمایشگاه کتاب استان البرز برگزار می‌شود
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،ناصر مقدم ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه که در اداره کل ارشاد البرز برگزار شد، اظهار داشت: نهمین نمایشگاه کتاب البرز 25 الی 30 آذر در پارک چمران کرج  برگزار می شود.
 
وی با اشاره به اینکه حدود 300 ناشر در این نمایشگاه شرکت می‌کنند، افزود: تا کنون 500 ناشر برای شرکت در این نمایشگاه نام‌نویسی کرده‌اند که متناسب با عملکرد آنها از میان آنها 300 ناشر در نمایشگاه حضور پیدا می‌کنند.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز بیان کرد: این نمایشگاه علاوه بر 130 غرفه اصلی برنامه‌های جنبی خاص دیگری نیز دارد که شامل ایستگاه نقاشی کودکان، نقد شعر، امر به معروف و نهی از منکر و نمایش‌های خیابانی است.
 
 
مقدم خاطر نشان کرد:  افتتاح این نمایشگاه در 25 آذرماه راس ساعت 10 صبح با حضور مسئولان کشوری و استانی برگزار می‌شود و بازدید از این نمایشگاه از ساعت 14 الی 21 در  این 5 روز ادامه دارد.
 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد البرز با بیان اینکه این نمایشگاه دارای 20 درصد تخفیف است، تصریح کرد: 13 ناشر از استان البرز در این نمایشگاه حضور دارند.
 
وی با اشاره به اتفاقات پیش آمده در خانه مطبوعات البرز عنوان کرد: تمام کسانی که خواستار تشکیل مجمع فوق العاده هستند باید درخواست خود را با امضا رسما به هیئت مدیره ارائه دهند  و اگر هئیت مدیره در هر شرایطی این کار را انجام ندهد اداره کل ارشاد پیگیری می‌کند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین