تاریخ انتشاريکشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۸
plusresetminus
حزب الله : مدیرکل کمیته امداد استان البرز از اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ۶۰ میلیارد ریالی ی به مددجویان این استان خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۴۱۲۱۳
اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه ۶۰ میلیاردی به مددجویان البرزی
 

 

                       
                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،علی سالارکیا با اشاره به اینکه تسهیلات کارگشایی به خانواده‌های تحت حمایت این نهاد و نیازمندان غیر تحت حمایت از طریق صندوق قرض‌الحسنه امداد ولایت اعطا می‌شود، اظهار کرد: بدهی و مشکلات معیشتی، درمان، شهریه دانشگاه و ودیعه مسکن ازجمله موضوعات و دلایل پرداخت تسهیلات کارگشایی به خانواده‌های نیازمند است .

وی گفت: طی یک سال گذشته رقمی معادل ۶۰ میلیارد ریال تسهیلات قرض‌الحسنه  به دو هزار و ۴۰۰ نفر از محرومان پرداخت‌شده است .

سالارکیا افزود: تسهیلات کارگشایی به‌صورت قرض‌الحسنه، بدون کارمزد و با اقساط بلندمدت به نیازمندان متقاضی پرداخت می‌شود .

مدیرکل کمیته امداد البرز گفت: با توجه به پیگیری‌ها و تلاش انجام‌شده همه مددجویان متقاضی تسهیلات کارگشایی را دریافت کرده‌اند و در حال حاضر مددجوی در نوبت وام نداریم .

وی تصریح کرد: خیران در صورت تمایل می‌توانند با اختصاص وجوه نقد خود به‌صورت امانت یک‌ساله، دوساله و چندساله این نهاد را در امر اعطای تسهیلات کارگشایی یاری کنند و پس از مدت توافق مبالغ امانی خود را پس بگیرند .

سالارکیا گفت: عمده خدمات این نهاد در سرفصل‌های اشتغال و خودکفایی، درمان، فرهنگی و تحصیلی، ساخت، خرید و تعمیر مسکن، پرداخت کمک‌هزینه معیشت ماهیانه، اعطای تسهیلات کارگشایی، مشاوره حقوقی و معاضدت قضایی به جامعه هدف تحت حمایت ارائه می‌شود .

مدیرکل کمیته امداد البرز اضافه کرد: کمیته امداد با اعطای وام مشاغل خانگی و تسهیلات خودکفایی به خانواده‌های نیازمند، در رساندن جامعه هدف به کسب استقلال اقتصادی تلاش می‌کند .

وی گفت: نیکوکاران و خیران می‌توانند علاوه بر مساعدت‌های نقدی، حمایت‌های غیر نقدی درزمینهٔ تأمین پوشاک، مواد غذایی، خدمات مسکن شامل خرید و ساخت، ودیعه مسکن، کمک‌های درمانی و مساعدت‌های فرهنگی شامل تجهیزات آموزشی، فرهنگی، اعزام به مشهد مقدس و مساعدت در جهت کمک به تأمین جهیزیه ایتام را نیز عهده‌دار شوند

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین