تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۹ شهريور ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴
plusresetminus
حزب الله : سرمربی تیم فوتبال سیاه‌جامگان گفت: بازی سختی پیش رو داریم چون گسترش برای فرار از انتهای جدول انتحاری بازی خواهد کرد.
۰
کد مطلب : ۱۵۱۱۱۳
حریف ما انتحاری بازی خواهد کرد/ بازیکنانم نباید اشتباه فکر کنند
 

 

                       

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،اکبر میثاقیان در خصوص دیدار روز پنجشنبه اش مقابل گسترش فولاد از هفته هفتم لیگ هفدهم گفت: پس از تساوی برابر تراکتور که حق ما در آن بازی پیروزی بود تمرینات منظمی را برای دیدار برابر گسترش فولاد برگزار کرده‌ایم و می خواهیم با پیروزی در این دیدار خود را به بالای جدول برسانیم.

سرمربی سیاه جامگان در ادامه اظهار داشت: گسترش درست است در انتهای جدول قرار دارد اما مطمئن هستم بازی مقابل این تیم بسیار سخت است زیرا آنها انتحاری بازی خواهند کرد و می خواهند از ته جدول جدا شوند بنابراین باید هوشیارانه و منطقی مقابل این تیم قرار بگیریم و اجازه گلزنی به مهاجمان حریف را ندهیم.

وی در خصوص شرایط تیمش نیز گفت: بازیکنان من با توجه به بازی های خوبی که از خود ارائه داده اند از شرایط روحی خوبی برخوردارند و مطمئن هستم با اینکه می دانند بازی بسیار سختی مقابل گسترش فولاد خواهند داشت اما با روحیه ای خوب و ارائه یک بازی منطقی به مصاف حریف خواهند رفت اما به آنها تاکید کردم که به هیچ وجه نباید این تیم را دست کم بگیریم و فکر کنیم چون در انتهای جدول هستند پس به راحتی آنها را شکست خواهیم داد.

میثاقیان تاکید کرد: همیشه به بازیکنانم توصیه کرده ام که فوتبال ۹۰ دقیقه است و حتی ثانیه ها هم می تواند نتیجه بازی را تغییر دهد بنابراین تا زمانی که سوت پایان بازی توسط داور زده نشده امنیت نداریم و نمی توانیم خود را برنده بازی بدانیم.

سرمربی سیاه جامگان خاطرنشان کرد: برای ما هر دیدار حکم یک فینال را دارد و اگر می خواهیم آرام آرام خود را به بالای جدول برسانیم باید حس برد و برتری داشته باشیم تا بتوانیم هفته به هفته بهتر شده و موقعیت مان را در جدول بهبود ببخشیم.

میثاقیان در پایان خاطرنشان کرد: هر چه از زمان بازی ها می گذرد جذابیت و حساسیت دیدارها بیشتر می شود و مطمئنم در هفته های آتی علاقه مندان بازی های پرگل و زیباتری را از تیم های لیگ برتر شاهد خواهند بود.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین