تاریخ انتشارچهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۰
plusresetminus
حزب الله : قائم مقام شهردار کرج با اشاره به فعالیت های مختلف مدیریت شهری در ارائه خدمت به شهروندان، گفت: هویت بخشی به زندگی مردم، مهمترین رسالت مجموعه مدیریت شهری کرج است.
۰
کد مطلب : ۱۴۳۷۱۶
هویت بخشی به زندگی مردم، مهمترین رسالت مجموعه مدیریت شهری کرج است

 


به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مصطفی رضاحسینی در گفتگو با خبرنگار  این مطلب را اعلام کرد و افزود: با توجه به اینکه به مرور زمان مبلمان شهری فرسوده می شوند و نیازمند تغییر و بازسازی حتی باز آفرینی هستند، ضروری است تا این تغییرات با حفظ هویت شهری صورت گیرد.

این مسئول توجه به نیازها و مقتضیات و حفظ هویت شهری متناسب با شرایط زمان و جامعه را موجب هماهنگی و کارآمدی اقدامات مدیریت شهری دانست.

وی با تاکید بر ضرورت بهره مندی از تفکر، ایده و الگوهای مبتنی بر نظرات مردمی، عنوان کرد: تحقق این مهم موجب می شود تا نهضتی اصلاحی، فراگیر و ریشه دار برای تحول ساختارهای شهری ایجاد شود و این امر شهر را به پایداری و توسعه متناسب با استانداردها و نیازها نزدیک می کند.

قائم مقام شهردار کرج، اولین راهکار برای تبیین اصلاحات عمیق و ساختاری را، ایجاد الگویی مناسب جهت انتفاع و پویایی شهری ذکر و بیان کرد: هموار کردن مسیر توسعه شهری در کرج، اولویتی است که از بدو تاسیس شهرداری دغدغه مسئولان ارشد بوده و هست.

رضاحسینی با اشاره به اینکه مجموعه مدیریت شهری کرج ضرورت دستیابی به توسعه را به عنوان یک هدف مهم می داند و در راستای رسیدن به آن سیاست گذاری های متعددی کرده است، اظهار داشت: انجام امور به نفع مردم، اجرای سیاست های موثر جهت فرهنگسازی، گسترش شاخص های موفق در عرصه های اقتصادی، عمرانی و فراهم کردن زیرساختهای مدیریتی برای ارائه خدمات بهتر و در نهایت جلب حداکثری رضایتمندی مردم  از اهداف از پیش تعیین شده این نهاد در رسیدن به توسعه پایدار شهری است.

این مسئول همچنین از دیگر اهداف مدیریت شهری کرج به بهره گیری از توان نیروهای جوان، تجارب نیروهای قدیمی و استفاده از تجربیات مدیریت های موفق در دیگر کلانشهرها اشاره و بیان کرد:  مدیریت شهری کرج با توجه به این موارد تا کنون توانسته به اجرای طرح های شهری که پروژه های عمرانی در راس آن قرار دارد سرعت ببخشد.

وی در بخش پایانی سخنان خود اظهار داشت: نگاه کلان به مسائل و رویدادهای شهری از مهمترین عوامل یاری رسان شهرداری کرج در توسعه همه جانبه این کلانشهر از بدو تاسیس تا کنون بوده که توسعه مطلوب شهری را به همراه داشته است.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین