تاریخ انتشاردوشنبه ۱ دی ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹
plusresetminus
حزب الله: معاون فوریت‌های پزشکی استان البرز با بیان اینکه در آذرماه سال جاری ۸۵ هزار و ۴۶۲ تماس با اورژانس البرز برقرار شده است،گفت: ۳۰ درصد این تماس‌ها به مشاوره پزشکی منجر شده است.
۰
کد مطلب : ۷۱۸۳۱
۳۰ درصد تماس‌ها با اورژانس البرز جنبه مشاوره پزشکی دارد

 

 

به گزارش شبکه خبری حزب الله ،آرش رحمتی  با اشاره به عملکرد یک ‌ماهه اخیر مرکز فوریت‌های پزشکی البرز اظهار داشت: در آذر‌ماه سال جاری 4 هزار و 372 ماموریت توسط ماموران اورژانس البرز انجام شده است.

وی افزود: از این تعداد آمار اعلام شده 4 هزار و 229 مورد از ماوریت‌ها شهری، 422 مورد ماموریت جاده‌ای و 21 ماموریت بین مراکز بوده است.

معاون مرکز فوریت‌های پزشکی البرز با بیان اینکه این تعداد ماموریت منجر به امداد رسانی 4 هزار و 117 بیمار شده است، خاطرنشان کرد: هزار و 813 نفر از این بیماران به مراکز درمانی و بیمارستان‌ها اعزام شده و 2 هزار و 91 مورد دیگر تحت درمان در محل قرار گرفتند و از خدمات پیش‌بیمارستانی استفاده کردند.

رحمتی ضمن بیان آمار تماس‌هایی که در آذرماه سال جاری با اورژانس 115 البرز برقرار شده است، اظهار داشت: در همین مدت بالغ بر 85 هزار و 462 تماس با اورژانس 115 استان برقرار شده که 24 هزار و 532 مورد منجر به مشاورات پزشکی شده است.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین