تاریخ انتشارپنجشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۳۶
plusresetminus
حزب الله : تلویزیون رژیم صهیونیستی از اختصاص یک میلیون دلار برای برگزاری بازی دوستانه میان تیم فوتبال آرژانتین و تیم فوتبال این رژیم در شهر قدس اشغالی خبر داد.
۰
کد مطلب : ۱۶۹۴۱۱
سفر قریب‌الوقوع لیونل مسی به قدس اشغالی
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،تلویزیون رژیم صهیونیستی از اختصاص یک میلیون دلار برای برگزاری بازی دوستانه میان تیم فوتبال آرژانتین و تیم فوتبال این رژیم در شهر قدس اشغالی خبر داد.
 
تلویزیون رژیم صهیونیستی در گزارشی اعلام کرد که تل‌آویو حدود یک میلیون دلار را برای میزبانی از تیم فوتبال آرژانتین و لیونل مسی، ستاره این تیم جهت شرکت در مسابقه‌ای دوستانه با تیم فوتبال این رژیم در شهر قدس اشغالی هزینه خواهد کرد.
 
این تلویزیون در ادامه گزارش خود افزود، این مسابقه در تاریخ نهم ژوئن آتی و به جای استادیوم بین‌المللی "سامی اوفر" شهر حیفا در استادیوم بین‌المللی "تیدی" در شهر قدس و در چارچوب جشن اعلام پایتختی قدس برای اسرائیل برگزار خواهد شد.
 
در این گزارش تاکید شد، جابه‌جایی محل برگزاری این بازی دوستانه از حیفا به قدس موجب افزایش هزینه‌های برگزاری این دیدار می‌شود و همین مساله نیز مورد انتقاد قرار گرفته است.
 
در ادامه گزارش این شبکه آمده است، تل‌آویو حدود چهار میلیون دلار برای ورود تیم فوتبال آرژانتین به قدس هزینه خواهد کرد که شامل یک میلیون دلار برای فراهم کردن شرایط برگزاری مسابقه در قدس و سه میلیون دلار برای سفر تیم آرژانتینی به اسرائیل (اراضی اشغالی) خواهد بود.
منبع : ایسنا
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین