تاریخ انتشارشنبه ۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۲
plusresetminus
حزب الله : تیم ملی فوتسال ایران در حالی به تورنمنت کویت دعوت شده است که شرکت در این تورنمنت به خاطر جذابیت‌ها و مشکلاتش هنوز در ابهام است.
۰
کد مطلب : ۱۶۳۲۳۷
جذابیت‌ها و مشکلات تورنمنت کویت برای تیم ملی فوتسال ایران

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،عباس ترابیان رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال، درباره دعوت تیم ملی فوتسال ایران به تورنمنت کویت، گفت: در حال حاضر بحث تورنمنت کویت مطرح شده است ولی از نظر زمانی محدودیت داریم. این تورنمنت هفته دوم فروردین ماه سال آینده برگزار می شود و تیم ملی باید پنجم یا ششم راهی کویت شود. این در حالی است که ممکن است ملی پوشان درگیر تعطیلات و خانواده خود باشند.
 
وی افزود: در این دعوتنامه، جذابیت هایی دیده می شود مثل پرداخت هزینه اسکان و هزینه پرواز ولی مسائلی هم در آن هست که به نظر می رسد یا اشتباهی صورت گرفته و یا فرد برگزار کننده، به فوتسال آشنایی کافی ندارد.
 
رئیس کمیته فنی و توسعه فوتسال در توضیح بیشتر این دعوتنامه گفت: کویتی ها عنوان کرده اند که تیم های شرکت کننده فقط می توانند ۴ نفر به عنوان کادر با خودشان به این کشور ببرند. به نظر می رسد که این کار درست نیست چون تعداد اعضای کادر و سرپرست تیم بیشتر از ۴ نفر است.
 
ترابیان ادامه داد: مشکل دیگر این است که اسامی کشورهای شرکت کننده دیگر را مشخص نکرده اند. ما باید بدانیم در یک تورنمنت با چه تیم هایی بازی خواهیم کرد. اگر در این تورنمنت به جای تیم های ملی، باشگاه حضور داشته باشند، در آن شرکت نمی کنیم. ما امروز برای روشن شدن جزئیات گام هایی برداشته ایم و در حال مکاتبه هستیم. همچنین باید نظر سرمربی تیم ملی را جویا شویم.
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین