تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۵ مرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷
plusresetminus
حزب الله : مدیر منطقه 3 شهرداری کرج، رسیدگی به معضلات شهر فردیس را مهم ترین و بزرگترین دغدغه مسئولان این شهر دانست و افزود: استقرار شورای اسلامی شهر در فردیس، کمک شایانی در تحقق این امر دارد و به زودی شاهد تحولات بزرگی در این زمینه خواهیم بود.
۰
کد مطلب : ۱۴۸۳۳۳
رسیدگی به درخواست های مردمی راه حل برون رفت از معضلات شهری است




به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی فاطمی در گفتگو با خبرنگار با تاکید بر اهمیت رسیدگی به مشکلات مردم، اظهارداشت: منطقه 3 شهرداری کرج با محور قرار دادن تاکیدات شهردار، مبنی بر به حداقل رساندن مشکلات شهروندان در همه نقاط شهر بویژه فردیس، نسبت به انجام این امر اقدام می کند.

وی با تاکید بر همراهی و همکاری شهروندان در خصوص اجرای برنامه های پیش بینی شده شهرداری، اظهارداشت: داشتن انتظارات ایده آل و منطقی و انتقال آن به مسئولان شهری می تواند ضمن رفع مشکلات راه را برای پیشرفت، آبادانی و عمران باز کند.

این مسئول با بیان اینکه، راه برون رفت از مشکلات، توسعه مشارکت های مردمی است، گفت: برگزاری دیدارهای مردمی و انجام بازدیدهای مکرر و تخصصی از سطح منطقه از ابزارهای مهمی است که می تواند زمینه ساز رفع مشکلات شهری باشد.

فاطمی با اشاره به اینکه کانالهای آب در فردیس یا از بین رفته و یا کم آب شده اند، ماندگاری باغات در این شهرستان را اندک عنوان کرد و ادامه داد: شاهد یک کسر سرانه ای به میزان 200 هکتار از سه هزار و 100 هکتار طی سالهای اخیر بوده ایم.

مدیر منطقه 3 شهرداری کرج در ادامه به نیمه کاره بودن پروژه بلوار شهدای اقتدار اشاره کرد و بیان داشت: مسیر بلوار شهدای اقتدار یکی از پروژه های کلان منطقه است. با توجه به اینکه شهر فردیس در حال استقلال است و پیمانکار اجرای پروژه نیز از پیمانکاران شهرداری کرج می باشد، این پیمانکار تمایلی به ادامه همکاری نداشته و طرح در مرحله فسخ قرارداد قرار گرفته است.

این مسئول وجود دستفروشان را از دیگر موارد و معضلات شهری دانست و افزود: با توجه به موقعیت حال حاضر  فردیس که در تقسیم بندی کشوری به عنوان یک شهر مستقل در نظر گرفته شده است، امکان تصمیم گیری مناسبی برای ساماندهی دستفروشان و رفع سد معبر وجود ندارد.

وی اذعان داشت: ساماندهی، مستلزم انتخاب محلی شایسته برای استقرار دستفروشان و انتخاب پیمانکاری است که مسئولیت کار را به عهده گرفته تا از این طریق بتوان با جلب همکاری سیستم های قضایی و انتظامی به اهداف مورد نظر دست یافت.

فاطمی خاطرنشان کرد: انتظار داریم پس از استقرار اعضای شورای شهر فردیس، این مقولات با جدیت پیگیری و اجرا شود.

این مسئول، در خصوص نبود سطل های زباله مکانیزه در منطقه نیز به ارائه توضیحاتی پرداخت و گفت: به طور کلی ما در این منطقه نیازمند 500 دستگاه سطل زباله مکانیزه هستیم که در حال حاضر تعدادی از این سطل ها خریداری شده و در حال جانمایی می باشد.

وی در خصوص اشغال پیاده رو توسط کسبه و مغازه داران نیز عنوان کرد: معابر از اموال عمومی شهروندان است و هیچ کس حق تصرف در آن را ندارد.در صورت مشاهده این تخلف، با فرد خاطی به شدت برخورد می شود.

این مسئول در پایان به دغدغه شهروندان در خصوص اتمام روزبازارها و جمع آوری زباله های حاصل از این بازارها پاسخ داد و افزود: پیمانکاران روزبازارها موظف هستند پس از اتمام بازار پیگیری های لازم جهت تمیز کردن محل و جمع آوری زباله ها را انجام دهند.

فاطمی تصریح کرد: در صورتی که این موضوع از طریق پیمانکار پیگیری نشده باشد، شهرداری منطقه این موضوع را پیگیری می کند.

منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین