تاریخ انتشاريکشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۷ - ۱۳:۲۹
plusresetminus
حزب الله: عضو شورای شهر کرج گفت: شهرداری باید لایحه‌ای مبنی بر متوقف شدن صدور پروانه برای املاک قولنامه‌ای به شورا ارسال کند تا این نوع ساخت و سازها متوقف شود.
۰
کد مطلب : ۱۸۸۴۳۸
شهرداری کرج صدور پروانه برای املاک قولنامه‌ای را متوقف کند
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،مهدی حاجی قاسمی امروز در جلسه  شورای  شهر کرج که در صحن علنی برگزار شد اظهار داشت: کمیته پیشگیری از تخلفات ساختمانی در روز گذشته برگزار و  دستگاه قضا برای تعیین تکلیف ساخت و سازهای غیر مجاز باید اقدامات لازم را انجام دهد  و شهرداری باید به این مسئله رسیدگی کند.
 
وی با اشاره به اینکه شهرداری باید اقدامات لازم جهت جلوگیری از تخلفات ساختمانی را انجام دهد، افزود: مجوز و صدور پروانه برای املاک قولنامه‌ای باید متوقف شود و راهکارهایی برای این مسئله اندیشیده شود.
 
این عضو شورای شهر کرج با بیان اینکه  املاک قولنامه‌ای برای شهروندان امنیت ندارد، عنوان کرد: حفظ جان شهروندان بخشی از مسئولیت‌های ما است و شهرداری باید لایحه‌ای مبنی بر متوقف شدن صدور پروانه برای املاک قولنامه‌ای به شورا ارسال کند تا این نوع ساخت و سازها متوقف شود.
 
در این جلسه عباس زارع  با اشاره به نزدیک بودن به چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی گفت: از مجموعه روابط عمومی شورا و شهرداری می‌خواهیم اقدامات شایسته‌ای در این زمینه انجام دهد.
 
وی با اشاره به اینکه برنامه‌های دهه مبارک فجر باید نسبت به سال‌های گذشته با شکوه‌تر باشد، افزود: برنامه‌های دهه فجر باید محتوایی باشد و برای اجرای آن برنامه‌ریزی انجام شود.
 

رئیس شورای اسلامی شهر کرج با بیان طولانی شدن روند بازدید جهت صدور پروانه عنوان کرد: تعداد بازدیدهای در این رابطه زیاد است و این روش علاوه بر طولانی شدن  صدور پروانه سبب بالا رفتن فساد می‌شود.
 
در این جلسه منصور وحیدی با اشاره به جلسه کمیسیون تلفیق که روز گذشته برگزار شد، گفت: متاسفانه گزارش حسابرس  شهرداری  درباره وضعیت چک‌های برگشتی بسیار ناراحت کننده است.
 
وی با اشاره به چکهای برگشتی عنوان کرد: بخشی از این اتفاق به علت ملاحظاتی است که مدیران شهرداری نسبت به بدهکاران انجام می‌دهند در صورتی که مدیران  باید دفاع از حقوق مردم را در اولویت قرار دهند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین