تاریخ انتشاريکشنبه ۳ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۰۶
plusresetminus
حزب الله : دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: اگر کوچک‌ترین تجاوزی به مرزهای ایران صورت بگیرد ما مثل گذشته در کنار مرز‌ها متوقف نخواهیم شد.
۰
کد مطلب : ۸۴۲۳۳
واکنش ایران به تجاوز دشمن، محدود به مرزها نخواهد بود
 

وی با بیان اینکه فتح خرمشهر مسئله عادی نیست، افزود: فتح خرمشهر پیام‌های زیادی دارد و امیدوارم‌‌ همان‌گونه که ملت برای آزادسازی این شهر دست به دست هم دادند برای آبادانی و پیشرفت این شهر نیز این‌گونه عمل کنند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: امیدوارم با تغییر ساختار‌ها در این شهر ‌عقب ماندگی‌ها برطرف ‌و خرمشهر جزو یکی از بهترین شهر‌های دنیا شود.

رضایی با بیان اینکه هنوز با وجود اهداف و افق‌های تعیین‌شده، همه موانع از سر راه انقلاب اسلامی برداشته نشده است، گفت: پیام ‌خرمشهر این بود که ما اهل جنگ نیستیم و هر جا حضور پیدا کرده‌ایم، برای خاموش‌کردن فتنه‌ها و آتش جنگ بوده است.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی 70 سال است که آتش فتنه را در کشورهای اسلامی روشن کرده‌اند، عنوان کرد: هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی ایجاد ناامنی در کشورهای اسلامی است. آن‌ها قصد دارند با این نا‌امنی‌ها را به مرزهای ایران اسلامی برسانند.

وی افزود: امروز من از خرمشهر مقاوم اعلام می‌کنم که کوچک‌ترین تجاوز آن‌ها سبب می‌شود ما درس بزرگی به آن‌ها بدهیم تا برای همیشه خیال تجاوز را از سر بیرون کنند. اگر کوچک‌ترین تجاوزی به مرزهای ایران صورت بگیرد ما مثل گذشته در کنار مرز‌ها متوقف نخواهیم شد.

رضایی تاکید کرد: آن‌ها باید از فتنه‌گری و جنگ افروزی در سوریه و عراق دست بکشند و از تجاوز به سرزمین‌های فلسطین دست بردارند تا کشورهای مسلمان طعم آرامش را بچشند.

وی با بیان اینکه دیپلمات‌های ما نیز به دنبال ارائه راه حل‌های دیپلماتیک برای خاموش کردن جنگ هستند، ادامه داد: در کنار این همه اما فرماندهان ارتش، سپاه و بسیج آماده و باهوش هستند.

دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام در خاتمه با بیان اینکه اگر آمریکا دست از حمایت از آل‌سعود بردارد، هواپیماهای آن‌ها نمی‌تواند بر فراز آسمان یمن پرواز کند و مرتکب جنایت شود، خاطرنشان کرد: این جنگ نیابتی به ما فهماند که باید آماده باشیم؛ امیدواریم آن‌ها دست از جنگ افروزی در یمن بردارند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین