تاریخ انتشاردوشنبه ۴ تير ۱۳۹۷ - ۱۵:۲۵
plusresetminus
حزب الله : دستیار ویژه رئیس مجلس در امور بین‌الملل بر سیاست جمهوری اسلامی ایران در حمایت همه جانبه از دولت و ملت کشور عراق تاکید کرد.
۰
کد مطلب : ۱۷۱۶۸۹
امیرعبداللهیان: ایران همه‌جانبه از دولت و ملت عراق حمایت می‌کند

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،امیرعبداللهیان در این دیدار برگزاری موفقیت‌آمیز انتخابات پارلمانی اخیر در عراق را تبریک گفت و این انتخابات را گام مهمی در تحکیم و تقویت بنیان‌های مردم سالاری در کشور عراق خواند.
 
وی افزود: انتخابات اخیر نشان داد که آینده روشنی پیش روی عراق است و امیدوارم با حفظ وحدت و یکپارچگی دولت و ملت از مشکلات عبور کرده و به سمت ثبات و جایگاه طبیعی خود در منطقه و عرصه بین‌المللی باز گردد.
 
دستیار ویژه رئیس در امور بین‌الملل با اشاره به نقش مهم فرهیختگان و اندیشمندان دانشگاهی در شکل‌دهی آینده عراق مبتنی با مبانی اصیل دین اسلام، وظیفه خطیر این قشر از جامعه در تبیین و راهبرد اصلی کشور به سوی تعالی و پیشرفت حائز اهمیت دانستند.
 
امیرعبداللهیان همچنین بر سیاست جمهوری اسلامی ایران در حمایت همه جانبه از دولت و ملت کشور عراق تاکید کرد.
 
اساتید و اندیشمندان عراقی نیر در این دیدار با بیان نقطه نظرات خود به نقش مؤثر و مثبت جمهوری اسلامی ایران در برقراری آرامش و ثبات در منطقه و حوزه بین المللی پرداخته و بر تقویت و گسترش هر چه بیشتر همکاری‌های دو کشور در عرصه‌های مختلف بویژه فرهنگی و علمی تاکید نمودند.
منبع : فارس
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین