تاریخ انتشارشنبه ۱۳ آذر ۱۳۹۵ - ۱۴:۰۵
plusresetminus
حزب الله : ژلکو میاچ درباره درگذشت ماچادو با رسانه های کروات به صحبت پرداخت و خاطره‌های ناراحت‌کننده‌ای را به زبان آورد.
۰
کد مطلب : ۱۲۸۵۸۸
خاطره ناراحت کننده دستیار دایی از ماچادو در ایران

 

 
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، ژلکو میاچ دستیار سابق علی دایی در پرسپولیس و صبا، درباره فوت ماچادو در حادثه سقوط هواپیمای اعضای تیم چاپه‌کوئنسه در کلمبیا گفت: واقعا از شنیدن این خبر شوکه شدم. او بازیکن بزرگی برای صبا بود و بازی‌های خوبی از خود به نمایش گذاشت.  او بازوبند کاپیتانی تیمش را در برزیل به بازو می‌بست. وقتی در پایان فصل در جایگاه هفتم قرار گرفتیم، او را به باشگاه هایدوک اشپیلت پیشنهاد دادم ولی در روزهای آخر و قبل از اینکه این انتقال نهایی شود او به من گفت دوست دارد در کشور خودش فوتبال خود را ادامه دهد. او به من گفت شاید در پنجره نقل و انتقال بعدی این کار را انجام دهد ولی دیگر تمام شد. 

میاچ ادامه داد: وقتی در صبا قم بودیم، سه ماه با هم در یک هتل زندگی کردیم و خیلی دوستان نزدیکی برای هم بودیم. بیشتر وقت‌ها وقتی در قم نبودیم، در یک کافه همراه برانکو و لوکا ماریچ و دیگر کروات های لیگ ایران بودیم. یک خاطره دیگر که از او دارم این بود که در جشن تولد یک سالگی دخترش حاضر بودیم و آن را هیچ وقت فراموش نمی‌کنم. آنجا فهمیدیم که همسرش باردار است و الان تراژدی خیلی بدتر شده است. نمی‌دانم چطور شده بود که خیلی دوست داشت به برزیل برگردد و در کشور خودش فوتبال خود را ادامه دهد. تیم های زیادی به دنبال جذب او بودند ولی قسمت بود که او به کشور خودش برگردد و این اتفاق رخ دهد.
منبع : ورزش کرواسی
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین