تاریخ انتشاردوشنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۵
plusresetminus
تیم فوتبال المپیک قطر در بازی‌های آسیایی اندونزی با کسب نتایجی ضعیف در مرحله گروهی حذف شد تا قهرمان بازی‌های سال ۲۰۰۶ در همین مرحله از رقابت ها کنار برود.
۰
کد مطلب : ۱۷۶۲۸۸
انتقاد تند رسانه‌های قطری از عملکرد تیم امید؛ آبروی‌مان را بردید
قطری‌ها برخلاف برخی از قدرت‌های فوتبال آسیا از جمله ایران، عربستان و ژاپن با تیم کامل در بازی‌های آسیایی 2018 اندونزی حضور یافتند و با این وجود نتایج ضعیفی در این رقابت‌ها کسب کردند.
 
روزنامه الوطن قطر در خصوص نتیجه ضعیف تیم فوتبال المپیک این کشور در بازی‌های آسیایی نوشت: دلیل و هدف حقیقی از اعزام این تیم را نمی‌دانیم. آیا این تیم برای کسب تجربه به رقابت‌ها اعزام شده بود یا برای رقابت با مدعیان و رسیدن به قهرمانی؟ آنچه برای تیم ما در جاکارتا رخ داد و شکست اخیر مقابل بنگلادش همه آرزوها و امیدهای‌مان را از بین برد. این همان تیمی بود که می‌خواست از آبرو و اعتبار فوتبال قطر دفاع کند؟ تیمی که قرار بود آینده فوتبال ما باشد، مقابل تایلند متوقف شد، مقابل ازبکستان آن شکست سنگین را تحمل کرد و برابر بنگلادشی شکست خورد که جایی در نقشه فوتبال آسیا ندارد!
 
این روزنامه در ادامه نوشت: باید بگوییم این نتایج خجالت‌آور است و اگر قرار بود با این تیم به آینده فوتبال قطر و ساختن تیمی قدرتمند برای حضور در جام جهانی امیدوار شویم، باید بگوییم آبروی ما را بردید. حالا چه کسی مسئول کسب این نتایج ضعیف است و چگونه قرار است از این تیم زیر 23 سال شاکله اصلی تیم حاضر در مسابقات جام جهانی 2022 آماده شود؟
 
سایر رسانه‌های قطری و روزنامه الرایه این کشور نیز واکنش تندی به ناکامی فوتبال قطر در بازی‌های آسیایی نشان دادند.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین