تاریخ انتشارسه شنبه ۲۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۸
plusresetminus
بازی‌های آسیایی ۲۰۱۸ اندونزی؛

تمرین عربستانی‌ها در پارک برای بازی با ایران!

حزب الله : مدیران دو تیم فوتبال امید ایران و عربستان در جلسه هماهنگی این مسابقه به شدت نسبت به برنامه ریزی این مسابقات انتقاد کردند.
۰
کد مطلب : ۱۷۵۷۸۴
تمرین عربستانی‌ها در پارک برای بازی با ایران!
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ، حمید استیلی مدیر تیم فوتبال امید ایران صبح امروز در جلسه هماهنگی بازی با عربستان حاضر شد. دو تیم فوتبال امید ایران و عربستان از ساعت ۱۴ فردا چهارشنبه در اولین دیدار خود در بازی های آسیایی اندونزی به مصاف هم می روند.
 
استیلی در جلسه امروز به ناظر این مسابقات گفت: برای برگزاری تمرین در صبح ما باید بازیکنان را ٦ صبح از خواب بیدار کنیم که این روش با اصول حرفه ای در تضاد است.
 
وی افزود: مسافت هتل تا محل برگزاری تمرین نیز بسیار طولانی است که باعث می شود روزانه دو ساعت در راه باشیم تا بتوانیم یک جلسه تمرینی برگزار کنیم. پس از اعتراض استیلی، نماینده عربستان نیز اعتراض شدیدتری داشت.
 
مدیر تیم امید عربستان اعلام کرد که آنها برای اینکه به دهکده نزدیک باشند هتل خود را در مرکز شهر جاکارتا گرفته که از جاکارتا تا منطقه چی کاران ٢٠٠ کیلومتر است و به همین دلیل آنها روزانه برای برگزاری یک جلسه تمرینی ٦ ساعت در راه بوده اند!
 
مدیر عربستانی مدعی شد فقط دو جلسه تمرینی در چی کاران داشته اند و ٢ جلسه هم تمرین خود را در پارکی که در مجاورت هتل شان بوده برگزار کرده اند!
منبع : مهر
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین