تاریخ انتشاريکشنبه ۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۵:۰۷
plusresetminus
حزب الله : مرجع تقلید شیعیان گفت: هدف دشمنان تضعیف و عدم الگوگیری دیگران از جمهوری اسلامی است که این موضوع سبب اثرات اجتماعی است و با صبر و حوصله رفع خواهد شد.
۰
کد مطلب : ۱۲۵۵۸۱
کار و تجارت رونق ندارد

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آیت‌الله العظمی سید محمد علوی گرگانی ظهر امروز در دیدار مدیر و معاونان حوزه علمیه امام محمدباقر(ع) تهران، با اشاره به مشکلات موجود در جامعه اظهار داشت: کمبودهایی از نظر مادی و معنوی در جامعه وجود دارد که باید با دست‌به‌دست یکدیگر دادن در جهت رفع این مشکلات بکوشیم.

وی بابیان اینکه رکود در بازار سبب گلایه همگان شده است و کار و تجارت رونق ندارد، افزود: خداوند درآیات قرآن فرموده‌اند که صبر داشته باشید تا پیروزی نصیبتان شود و امروز نیز این سختی‌ها کشور را فرا گرفته‌اند.

مرجع تقلید شیعیان تصریح کرد: هدف دشمنان تضعیف و عدم الگوگیری دیگران از جمهوری اسلامی است که این موضوع باعث اثرات اجتماعی است و با صبر و حوصله رفع خواهد شد.

وی کمبود معلم اخلاق را مورد توجه قرار داد و گفت: بعد از درگذشت آیت‌الله مشکینی در زمینه اخلاق دچار خلائی شده‌ایم و با توجه به اهمیت موضوع اخلاق در علوم مذهبی باید نسبت به اهتمام داشته باشیم.

آیت‌الله العظمی علوی‌گرگانی با تأکید بر اینکه طلبه و روحانی بدون اخلاق نمی‌تواند مردم را ارشاد کند، ابراز کرد: اگر طلبه در رشته‌ای تمرکز پیدا کند، قوی شده و قدرت پاسخگویی را پیدا می‌کند.

منبع : خبرگزاری تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین