تاریخ انتشاردوشنبه ۸ تير ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴
plusresetminus
حزب الله : کاپیتان فصل گذشته تیم فوتبال استقلال از هواداران این تیم خداحافظی کرد.
۰
کد مطلب : ۸۷۲۵۸
عنایتی: قول داده بودم با پیراهن استقلال خداحافظی کنم اما نشد
 به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله، غلامرضا عنایتی که امروز (دوشنبه) برای مشخص کردن تکلیفش به باشگاه استقلال رفته بود در خصوص جدایی‌اش از این تیم گفت: جلسه ما 10 دقیقه بیشتر طول نکشید. شرایط به گونه‌ای پیش رفت که باید از استقلال جدا شوم و برای این تیم آرزوی موفقیت دارم. درست است که از تیم محبوبم جدا شدم اما همیشه مثل یک هوادار پشت استقلال خواهم بود و از این تیم حمایت می‌کنم.
وی افزود: حرفه فوتبال همین است و یک بازیکن شاید در تفکرات یک مربی جا داشته باشد و در تفکرات مربی دیگری جا نداشته باشد. ظاهراً من هم در تفکرات پرویز مظلومی جایی نداشته‌ام.
کاپیتان تیم فوتبال استقلال در فصل گذشته درباره اینکه گویا دلیل جدایی او از این تیم حضور مهدی رحمتی است، خاطرنشان کرد: من فکر نمی‌کنم اینگونه باشد. چنین مسائلی فقط گمانه‌زنی است. بالاخره اتفاقی بود که افتاده است و کاری هم نمی‌توان کرد. صلاح این بود که من در استقلال نباشم.
عنایتی درباره اینکه شاید بهتر بود شأن بازیکنان استقلال حفظ شود، گفت: برای ماندن من در استقلال صحبتی نشد و این هم جزو اختیارات مربی است. زمانی که در طول فصل تیم نتیجه نگیرد اولین نفری که مورد نقد قرار می‌گیرد سرمربی تیم است و او خودش باید جوابگو باشد، به همین دلیل سرمربی هر تیمی این اختیار را دارد که بازیکنان تیم را خودش انتخاب کند.
وی در پاسخ به این پرسش که آیا بهتر نبود پرویز مظلومی در بدو ورودش به استقلال لیست بازیکنان موردنظر خود را اعلام کند، اظهار داشت: صددرصد این مسئله بهتر بود. من در این چند روز بلاتکلیف بودم و نمی‌دانستم که باید چه کار کنم. اگر می‌خواستم بروم فردا روز کسی نبود که جوابگو باشد و می‌گفتند ما او را می‌خواستیم ولی خودش رفت. به خاطر همین بلاتکلیفی چند روزی اعصابم خُرد بود، اما اکنون تکلیفم را می‌دانم و شرایط بهتری هم دارم.
مهاجم فصل گذشته آبی‌پوشان که اعلام کرده بود قصد دارد با پیراهن استقلال از فوتبال خداحافظی کند و آیا امکان دارد بار دیگر به این تیم بازگردد، گفت: من بعد از پنج سال و در شرایطی که تیم وضعیت سختی را تجربه می‌کرد به استقلال بازگشتم. قول داده بودم که با پیراهن تیم محبوبم خداحافظی کنم، اما شرایط مهیا نشد. دوست نداشتم که این اتفاق بیفتد، اما باید همین جا از هواداران استقلال خداحافظی کنم. از هواداران ممنونم که مرا تحمل کردند و اگر نتوانستم توانایی کافی را داشته باشم از آنها معذرت می‌خواهم.
عنایتی درباره اینکه برای فصل آینده چه تصمیمی دارد و گفته می‌شود با باشگاه سیاه جامگان به توافق رسیده است، گفت: برای فصل آینده دو سه روز دیگر تصمیم می‌گیرم، چون قول داده بودم یک سال دیگر بازی کنم. سال آینده هم آخرین فصل فوتبالی من خواهد بود. چهار پنج پیشنهاد نیز دارم که باید در این یکی دو روز آنها را بررسی کنم.
وی درباره اینکه گفته بود از باشگاه استقلال طلبی دارد که بعد از وصول شدن این طلب جدا می‌شود، گفت: من در فصل گذشته 20 یا 24 میلیون بیشتر نگرفته‌ام و آقای افشارزاده قول داده است در دو سه روز آینده طلب مرا بدهد. البته مبلغی هم نیست که باشگاه توانایی پرداخت نکردن آن را نداشته باشد. باید تا دو سه روز آینده با استقلال تسویه حساب کنم.
منبع : تسنیم
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین