تاریخ انتشارپنجشنبه ۶ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۲
plusresetminus
حزب الله: وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: شبکه‌های اجتماعی و ماهواره‌ها با تبلیغ روابط ناسالم بسیاری از خانواده‌ها را متلاشی نموده و از این طریق به دنبال مسخ فرهنگی ما هستند.
۰
کد مطلب : ۶۲۰۶۶
ماهواره‌ها خانواده‌ها را متلاشی نموده است
 
 
 
 
به گزارش شبکه خبری حزب الله ،علی جنتی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در مراسم تجلیل از کارمندان نمونه دولت در شهرستان شهریار که با حضور جمعی از مسئولین محلی، استانی و شهرستانی شهریار در محل اردوگاه شهید منتظری این منطقه برگزار شد در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حماسه سیاسی به همت مردم و مسئولین خلق شد اما حماسه اقتصادی مورد نظر رهبر معظم انقلاب(مدظله العالی) آنطور که باید محقق نشده و دولت به منظور تحقق این امر و رفع رکود و توسعه اقتصادی نهایت تلاش خویش را به کار گرفته است.
 
وی در ادامه افزود: تاکنون اقدامات مثبت و سازنده بسیاری انجام شده و تورم 40 درصدی طبق آخرین آمار ارائه شده در ماه جاری به 22.5 درصد رسیده که به منظور کاهش و کنترل هر چه بیشتر تورم و خروج از رکود دولت طرح‌های برنامه‌ریزی‌ شده‌ای را تدوین نموده است.
 
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی با اشاره به بیکاری به عنوان عمده‌ترین معضل کشوری تصریح کرد: بیکاری علت بروز و ظهور بسیاری از فسادهای اجتماعی است و به فضل الهی با ابلاغ سیاست‌های اقتصاد مقاومتی از سوی رهبر معظم انقلاب وضعیت به نفع هر چه مطلوب‌تری بهبود پیدا خواهد کرد.
 
این مقام مسئول در ادامه افزود: در حوزه فرهنگ نیز تمام تلاش ما بر پشتیبانی، تقویت و بارور تر نمودن فرهنگ غنی ایرانی و اسلامی  استوار است و حراست از فرهنگ بومی و ملی یکی از اصلی‌ترین وظایف ما محسوب می‌شود.
 
وی  با اشاره به چالش شبکه‌های ماهواره‌ای و اجتماعی  به عنوان یکی از تهدیدهای جدی در عرصه کیان و بنیان خانواده‌ها تصریح کرد: ترویج تبلیغ روابط ناسالم از طریق فضاهای این‌چنینی بسیاری از خانواده‌ها را متلاشی نموده که باید توجه هر چه بیشتری را به آن مبذول داشت.
 
وی گفت:  پر کردن اوقات فراغت جوانان و توسعه فرهنگ قرآنی و فعالیت‌های فرهنگی در مساجد را از عمده‌ترین دستور کارهای مجموعه تحت مدیریتی خویش در سطح کشور است.

*300 پروژه عمرانی با اعتباری بالغ بر 200 میلیارد تومان کلید خورد
 
در ادامه این مراسم همت‌الله هادی زاده فرماندار شهرستان شهریار اظهار داشت: حضور مسئولین بلند پایه در سطح شهرستان و در میان مردم از ویژگی‌ها و شاخصه‌های بارز این نظام محسوب می‌شود و به طور یقین منشأ اثر خیر و ثمرات بسیاری خواهد بود.
 
وی در ادامه افزود: در طول 9ماه اخیر خرید به 25 تن از مسئولین ارشد کشوری اعم از وزیر،‌معاون رییس جمهور، ریاست مجلس در سطح منطقه شهریار حضور داشته‌‌اند.
 
این مقام مسئول در ادامه عنوان کرد: تدوین برنامه 1 ساله و 5 ساله از نمونه اقدامات صورت گرفته در سطح شهرستان شهریار است و در طول سال جاری نیز غریب به 300 پروژه عمرانی بالغ بر 200 میلیارد تومان در شهرستان مذکور کلید خورده است.
 
گفتنی است، در حاشیه این مراسم ضمن تجلیل و قدردانی از کارمندان و مدیران نمونه دولتی در سطح شهرستان شهریار، پروژه جاده‌های سلامتی واقع در شهرک صدف با اعتباری بالغ بر 17 میلیارد ریال به صورت رسمی افتتاح شد. 
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین