تاریخ انتشارچهارشنبه ۲۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۴
plusresetminus
حزب الله : سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری كرج، گفت: پژوهش در همه بخش های مدیریت شهری به عنوان یک ضرورت لحاظ شود.
۰
کد مطلب : ۱۸۵۷۶۵
پژوهش يک ضرورت است
به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،آرش ارشد در ميزگرد سرمايه گذاری كه با عنوان معرفی قراردادهای مشاركت عمومی و خصوصی (ppp) در حاشيه نمايشگاه هفته پژوهش برگزار شد، افزود: تنها راه تغيير و حرکت به سمت توسعه پايدار کسب توانايی علمی در سايه تحقيق و پژوهش است.
 
اين مسئول تصريح كرد: شهرداری مجموعه ای بزرگ با معاونت های تخصصی است که به نسبت گستردگی در بخش های اجرایی، نیازمند اقدامات مطالعاتی در بخش های مختلف است.
 
وي بيان كرد: سازمان سرمايه گذاری تلاش می کند قبل از اجرای طرح ها، در فرآیندی پژوهشی نقاط ضعف و قوت آن را بسنجد.
 
ارشد بر اهمیت پژوهش در تصمیمات شهری تاکید کرد و يادآور شد: پژوهش به کاهش هزینه ها و ارتقای کیفیت منجر می شود، در واقع هدف بهبود سیستم است زیرا هر چه قدر شناخت بیشتر باشد و اقتضائات و ضرورت ها شناسایی شود، قدم های محکم تری در راه توسعه برداشته می شود.
 
سرپرست سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری كرج در بخش دیگری با اشاره به این که به دلیل ویژگی های خاص و قابلیت های منحصر به فرد، کرج بستر مناسبی برای سرمایه گذاری است، يادآور شد: جذب سرمایه گذار می تواند به اصلاح نظام مدیریتی شهر و تبادل تجربیات اقتصادی و به کارگیری فناوری های نوین، منجر شود.
منبع : پایگاه خبری مدیریت شهری کرج
ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین