تاریخ انتشارجمعه ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۲:۴۲
plusresetminus
حزب الله:رییس جمعیت هلال احمر در پاسخ به سوالی مبنی بر ارائه پیشنهادی وزارت علوم به شما گفت: پیشنهادی در این دوره نشده است ضمن اینکه هلال احمر بهتر از جاهای دیگر است.
۰
کد مطلب : ۶۳۵۰۶
فرهادی: پیشنهادی برای وزارت علوم نشده است

به گزارش شبکه خبری حزب الله ، دکتر محمد فرهادی در مراسم افتتاحیه اردوگاه‌های کشور شاخه زیتون با اشاره به اصول هفت گانه جمعیت هلال احمر گفت: دانش آموزان با حضور در این اردوگاه می‌توانند تمرین مدیریت کنند چرا که این افراد مدیران آینده هستند.

 

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر به عنوان یکی از جمعیت‌های تراز اول توانسته در داخل و خارج نام نیکی از خود به جای بگذارد گفت: سازمان جوانان یکی از ارگان‌هایی است که می تواند با برنامه ریزی درست برای جوانان و آموزش روزهای سخت تمرین رهبری و مدیریت را به آنان بیاموزد.

 

وی با اشاره به برنامه تحولی جمعیت هلال احمر گفت: با اینکه اقدامات بسیار خوبی در حوزه سازمان جوانان اتفاق افتاده است اما کافی نیست و باید برنامه‌هایی بیش از گذشته برای آنها طرح ریزی شود.

 

رییس جمعیت هلال احمر با اشاره به عضویت حدود دو میلیون جوان در این سازمان گفت: بخش زیادی از این جوانان غیرفعال هستند که می‌توان در کانون‌های طلاب، دانش آموزی، دانشجویی و .... آن ها را جذب و تحت پوشش قرار داد.

 

برنامه ریزی برای ساخت 7 اردوگاه دیگر

 

وی با بیان اینکه در حال حاضر هفت اردوگاه دیگر برای سازمان جوانان ساخته خواهد شد گفت: مکان یابی این اردوگاه‌ها صورت گرفته است و برخی از آن‌ها باید ساخته و برخی دیگر نیز باید ترمیم شوند.

 

فرهادی با بیان اینکه اردوگاه شاخه زیتون در منجیل ظرف مدت 70 روز ساخته شده است گفت: بنده در دوران دانش آموزی نیز با جمعیت شیر و خورشید ارتباط داشته ام و حالا نیز به عنوان رییس جمعیت در خدمت شما هستم و به شما نیز توصیه می‌کنم از آنجایی که تشکیلات جمعیت هلال احمر داوطلب محور است شما نیز از این بدنه جدا نشوید.

 

وی همچنین با اشاره به مرگ دو دانش آموز در اردوگاه بندر انزلی سازمان جوانان گفت:‌ بسیار متاسف شدم و برای افراد از دست رفته طلب آمرزش می‌کنم.

 

 

پیشنهاد ریاست برای وزارت علوم نشده است

 

به گزارش ایسنا فرهادی همچنین در جمع خبرنگاران در پاسخ به سوالی مبنی بر ارائه پیشنهادی وزارت علوم به شما گفت: پیشنهادی در این دوره نشده است و هلال احمر بهتر از جاهای دیگر است.

 

 

اعلام آمادگی برای بازسازی زیرساخت‌های پزشکی غزه

 

وی در مورد تحویل محموله کمک‌های بشردوستانه هلال احمر به مردم غزه نیز گفت: علاوه بر کمک‌های نقدی که از طریق فدراسیون و کمیته بین‌المللی صلیب سرخ به مردم غزه شد تا مایحتاج خود را خریداری کنند، محموله 95 تنی نیز دو روز قبل میان مردم غزه توزیع شد.

 

وی با بیان اینکه امیدواریم بتوانیم نیازهای مربوط به آمبولانس ، موتور برق ، تانکر آب و ... را حل و فصل کنیم گفت: همچنین برای بازسازی غزه و بهبود زیرساخت‌های بهداشتی و درمانی نیز آماده کمک هستیم.

 

وی در مورد حادثه مرگ دو دانش آموز در اردوگاه بندر انزلی نیز با بیان اینکه تیم‌های دانش آموزی به همراهی یک مربی هلال احمر و یک مربی از آموزش و پرورش در این اردوگاه مستقر هستند گفت: 10 دانش آموز بدون توجه به تذکرات مربیان و بدون هماهنگی وارد دریا می‌شوند و متاسفانه دچار سانحه شده و دو نفر از این افراد جان خود را از دست می دهند که این اتفاق خارج از اردوگاه و در محوطه بیرونی اتفاق افتاده است.

 

وی با بیان اینکه از همان لحظه اول خانواده‌های این کودکان توسط مدیریت هلال احمر استان های مربوطه در جریان قرار گرفته و به سرعت به بندر انزلی اعزام شده اند گفت: نفر دوم در کنار ساحل نشسته بود و برای کمک به نفر اولی که در حال غرق شدن بود به دریا می‌رود که با احیای امدادگران مجددا به زندگی بازگشته اما در ساعت 6 صبح روز گذشته جان خود را از دست می‌دهد.

 

وی با اشاره به تشییع جنازه این دانش آموزان گفت: این افراد با رضایتنامه والدین و گواهی پزشک به بندرانزلی اعزام می‌شوند و تحت پوشش بیمه نیز هستند و غرامت آن‌ها پرداخت خواهد شد.

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین