تاریخ انتشارپنجشنبه ۳۰ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۳۷
plusresetminus
حزب الله : جانشین رئیس پلیس راهور تهران گفت: در حال حاضر بار ترافیکی سنگین را در طول خیابان نواب، انقلاب و سعدی به سمت تقاطع استانبول ـ جمهوری شاهد هستیم.
۰
کد مطلب : ۱۳۲۳۶۷
ترافیک سنگین در طول خیابان نواب، انقلاب، سعدی به سمت تقاطع استانبول ـ جمهوری

 

     \"خبرگزاری

 

 

به گزارش شبکه خبری تحلیلی حزب الله ،سرهنگ حسن عابدی جانشین رئیس پلیس راهور تهران  در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی ایجاد شده ناشی از آتش‌سوزی ساختمان پلاسکو بیان کرد: در حال حاضر به دلیل فروریختن ساختمان پلاسکو و انسداد معابر اطراف، محدودیت‌های ترافیکی در مسیرهای اطراف این حادثه اعمال شده است. 

جانشین رئیس پلیس راهور تهران در همین راستا اظهار کرد: به دلیل وقوع این حادثه، ترافیک در طول مسیر نواب، انقلاب و سعدی به سمت تقاطع استانبول و جمهوری در حال حاضر سنگین است.

عابدی در رابطه با محدودیت‌های ترافیکی افزود: اکنون محدودیت ترافیکی از میدان جمهوری به سمت شرق و از سمت شرق، از میدان بهارستان تا تقاطع مخبرالدوله به سمت غرب اعمال شده است. 

وی ادامه داد: همچنین این محدودیت از جنوب به شمال فردوسی نیز صورت گرفته است. 

جانشین رئیس پلیس راهور تهران، مطرح کرد: خواهش ما از شهروندان این است که با توجه به اینکه امروز پنج‌شنبه است و طرح زوج و فرد نیز پایان می‌یابد، تا حد امکان از تردد به مرکز شهر به خصوص طول خیابان انقلاب و جمهوری خودداری کنند.

عابدی افزود: همچنین شهروندان تا حد امکان از تردد در مناطق 6، 11، 12 خودداری کنند تا ما بتوانیم به سهولت خدمات‌رسانی را انجام دهیم و مشکلی نیز برای شهروندان به وجود نیاید. 

عابدی در رابطه با اینکه این محدودیت ترافیکی تا کی ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: این محدودیت ترافیکی تا اطلاع ثانوی ادامه خواهد داشت که در صورت رفع این محدودیت، متعاقباً خبر آن اعلام خواهد شد. 

ارسال نظر
نام شما
آدرس ايميل شما

آخرین عناوین